Skip to content

נתניהו: מנהיגות זה לא לוותר על אינטרסים חיוניים

ראש הממשלה מדליק נר שני של חנוכה ונזכר בגבורת המכבים ונחישותם: גם היום אנחנו עומדים על האמת שלנו, על המורשת שלנו ועל הזכויות שלנו בארץ אבותינו מול אלה שרוצים למחוק אותנו
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

"בנר השני של חנוכה, כשאנחנו זוכרים את גבורת המכבים ואת נחישותם, אני רוצה לומר משהו על מבחנה של מנהיגות: המבחן של מנהיגות זה לא איך לוותר על אינטרסים חיוניים כדי לזכות במחיאות כפיים של הקהילה הבינלאומית. המבחן של מנהיגות זה איך לא לוותר על האינטרסים החיוניים ולעמוד מול הלחצים הבינלאומיים". כך אמר הערב ראש הממשלה, בנימין נתניהו, בטקס הדלקת נר שני של חנוכה בפארק אריאל שרון.

מבחן המנהיגות עפ"י נתניהו: "(איך לא לוותר על האינטרסים החיוניים ולעמוד מול הלחצים הבינלאומיים". צילום - קובי גדעון / לע"מ)
מבחן המנהיגות עפ"י נתניהו: "(איך לא לוותר על האינטרסים החיוניים ולעמוד מול הלחצים הבינלאומיים". צילום - קובי גדעון / לע"מ)

"בחג החנוכה אנחנו מציינים את ניצחון מורשת ישראל על שונאינו. ניצחון מעטים מול רבים", אמר נתניהו. "עמדנו אז מול הכוחות הגדולים ביותר בעולם העתיק שביקשו שנתכחש למורשת שלנו – ויכולנו להם. וגם היום, אנחנו עומדים על האמת שלנו, על המורשת שלנו, ועל הזכויות שלנו בארץ אבותינו מול אלה שרוצים למחוק אותנו מעל אדמתנו. הם לא הצליחו אז. הם לא יצליחו גם היום. מול הכוחות הללו אנחנו חייבים לעמוד איתן כדי לשמור על האינטרסים החיוניים של מדינת ישראל.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן