Skip to content

הבוקר: אופנוען נפל מגשר ונער התנגש בעמוד חשמל

רוכב אופנוע החליק מסיבה לא ברורה מעל גשר מחלף והועף אל הכביש מגובה רב, ונער בן 14 נהג ברכב, איבד שליטה והתנגש בעמוד חשמל
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

רוכב אופנוע כבן 30 שנסע הבוקר (ראשון), מכיוון נתב"ג לכביש מס' 1, החליק ונפל מגשר המחלף לעבר הכביש מגובה של כ-7 מטרים. פרמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול כשהוא בהכרה ובמצב קשה ופינו אותו לבית החולים תל השומר כשהוא סובל מפגיעות באזור הבטן והגפיים. טרם ברורה סיבת החלקתו שגרמה לנפילתו מהגשר. אופנועו נותר על גבי הגשר. 

ממד"א נמסר כי הצוות שהגיע מצא את הבחור שרוע בשולי הכביש, חיוור, מזיע והיה נראה שהוא בשוק, ככל הנראה מאובדן הדם משטפי דם פנימיים. הוא קיבל טיפול במקום ובוצעו לו קיבועים, כשבמקביל ניתנו לו תרופות נגד דימום ונגד כאבים. הוא בקושי הצליח למסור את שמו ואת מקום מגוריו אך לא הצליח להגיד דבר מעבר לכך בעקבות הכאבים מהם סבל.

זמן לא רב לאחר מכן, הוזעק ליפו צוות של מד"א לטפל בנער בן 14 בלבד, שככל הנראה נהג במכונית ללא רישיון נהיגה והתנגש בעמוד חשמל. כתוצאה מהפגיעה נפגע הנער קשות בכל חלקי גופו ופונה במצב קשה לבית החולים איכילוב בעיר. מפרטים ראשונים עולה כי הנער נהג במכונית מסוג רובר ברחוב יפת ביפו. מסיבה לא ברורה איבד את השליטה על הרכב והתנגש בעמוד החשמל. מבדיקה ראשונית של המכונית בה נהג, עולה כי היא לא הוכרזה כגנובה, אך שוטרי התנועה טרם הצליחו לאתר את בעליה.

 

 

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן