Skip to content

מנהלים חדשים במשרד הפרסום דובצקי-זקס-אוברוצקי

אורי עמיר, לשעבר מנהל קידום מכירות במעריב, ישמש סמנכ"ל לקוחות של המשרד. דניאל זקס, לשעבר איש קריאטיב במשרדי פרסום מובילים, ישמש מנהל הקריאטיב במשרד
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

משרד הפירסום דובצקי.זקס.אוברוצקי, חיזק לאחרונה את שדרת הניהול שלו בצירוף אורי עמיר ודניאל זקס לתפקידי מפתח אסטרטגיים במשרד.

אורי עמיר, בן 38, ישמש סמנכ"ל לקוחות של המשרד ובמסגרת תפקידו יהיה אחראי, בין היתר, על גיוס לקוחות, סקירת המגמות החדשות בענף והטמעתן במשרד, איתור תחומי פעילות חדשים בארץ ובחו"ל וליווי אישי של לוקוחות חדשים. בעברו שימש עמיר מנהל קידום מכירות ושיתופי פעולה בקבוצת מעריב ובחברת סודה סטרים ובתפקידי סמנכ"ל בכמה משרדי קידום מכירות מובילים.

דניאל זקס, בן 30, ישמש מנהל הקריאטיב במשרד ובמסגרת תפקידו יהיה אחראי, בין היתר, על ניהול ההון האנושי במחלקת הקריאטיב של המשרד והתוויית השפה האמנותית והחשיבתית עבוד הקמפיינים המתנהלים במשרד. זקס הוא שם מוערך בענף,

שימש בעברו איש קריאיטיב בכיר במשרדי פרסום מובילים כגון מקאן אריקסון, גיתם, שמעוני פינקלשטיין ובאומן בר ריבנאי. בין הקמפיינים שיצאו מתחת ידו המותגים: סופר-פארם, שוקולד פרה, L.G, שופרסל, סלקום והאגודה למלחמה בסרטן.

שמו מופיע ברשימת 45 הפרסומאים המובילים של מגזין פורבס ישראל.

"כשהצטרפתי למשרד היה לי חשוב שיתאפשר לי להציג את האני מאמין שלי באופן יצירתי וביד חופשית ככל שניתן", אומר דניאל, "הדבר הינו קריטי להצלחה בתפקיד. מדובר באתגר המשלב בין שימור מיקומו של המשרד בענף ויחד עם זאת להזניק אותו ולהגיע לאופקים קריאטיביים חדשים".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן