Skip to content

עשרות אלפים מפגינים בתל אביב ובמקומות נוספים בישראל

מירב סבירסקי אחותו של איתי ז"ל, שנחטף ונרצח בשבי אמרה: "אלה חברי הכנסת שלנו שיצאו לפגרה - שלא עושים מספיק! זה השרים שלנו שטסים לחופשת פסח בחו״ל - שלא עושים מספיק! ראש הממשלה שלנו שמתארח במלון יוקרה במקום לשבת עם המשפחות בכיכר החטופים
זמן קריאה: 2 דקות

עשרות אלפים מפגינים הערב (מוצ"ש) נגד הממשלה ולמען השבת החטופים בתל אביב ובשורת מוקדים נוספים, בהם ירושלים, קיסריה, חיפה ובאר שבע. כמדי שבוע ההפגנה המרכזית בקריאה לבחירות נערכה בצומת קפלן בתל אביב ובמקביל התקיימה העצרת השבועית של משפחות החטופים ברחבת מוזיאון תל אביב העצרת השבועית של מטה משפחות החטופים. בנוסף מתקיימת הפגנה של בני משפחות חטופים בקריאה לבחירות מול שער בגין של הקריה. מטה משפחות החטופים מסר כי אילה מצגר, כלתו של החטוף יורם מצגר, עוכבה לחקירה לאחר שהדליקה לפיד במקום. מירב סבירסקי אחותו של איתי ז"ל, שנחטף ונרצח בשבי אמרה: "אלה חברי הכנסת שלנו שיצאו לפגרה – שלא עושים מספיק! זה השרים שלנו שטסים לחופשת פסח בחו״ל – שלא עושים מספיק! ראש הממשלה שלנו שמתארח במלון יוקרה במקום לשבת עם המשפחות בכיכר החטופים!… פ

שער בגין לכיוון צפון (צילום: בן כהן)

ספסתם מספיק, הפקרתם מספיק, אל תפספסו גם את ההזדמנות הזאת!"

שער בגין לכיוון דרום (צילום: בן כהן)


להחזיר אותם עכשיו (צילום: בן כהן)

דני מירן, אביו של עמרי החטוף בעזה שסרטון שלו פורסם היום, נאם בעצרת משפחות החטופים ברחבת המוזיאון. "הוא עם זקן, כי אין לו במה להתגלח. גם אני מגדל זקן, וביום שהוא יגיע נגלח יחד", אמר. "מה אנחנו רוצים בסך הכל? את הילדים שלנו, את האבות, את הילדות שלנו. את כולם. עמרי, אתה כל כך חסר. עלמא מזהה אותך מהתמונה שעל חולצתי. עמרי, אתה לא רואה את עלמא נעמדת ועושה את צעדיה הראשונים. רוני מזכירה לי מדי פעם — אבא בעזה, מקום שהיא לא יודעת מהו. והכי קשה להביט בעיניה של לישי, אשתך, הלוחמת בכל החזיתות", הוסיף. "מעל במה זו אני פונה לכל מקבלי ההחלטות, כולל בן גביר וסמוטריץ — שחררו אל החבל למנהלי המשא ומתן. רק פעם אחת גלו מנהיגות. פעם אחת", אמר האב.
עינב צנגאוקר, שבנה מתן חטוף בשבי ארגון הטרור חמאס, אמרה לפני שעה קלה בשער בגין: "טרור פסיכולוגי הוא כשהשופרות של נתניהו קוראים לנו פושעים! טרור פסיכולוגי זה כשאומרים לנו שהחטופים הם המטרה העליונה אבל שוב ושוב מטרפדים עסקאות!
גורם בכיר המעורה בפרטי המשא ומתן לעסקת חטופים סיפר כי ראש הממשלה בנימין נתניהו נמצא במיעוט מול בכירי מקבלי  ההחלטות וראשי מערכת הביטחון בנוגע לעסקה. "גם כשהוא מקבל את תנאי העסקה בפורומים המצומצמים, ההתנגדות של בן גביר וסמוטריץ' גורמת לו להגיד משהו אחר בקבינט המורחב, לעקר מתוכן את ההחלטות ולמוסס אפשרות לסגירת עסקה", אמר הגורם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן