מדובר במכונית בעיצוב מרשים בתצורת קופה , בולט ומוקפד. "הכתפיים" האחוריות זכו למראה שרירי המשתלב עם הפנסים האחוריים הנמתחים לצדדים ויוצרים תחושה של גוף רחב יותר ובעל נוכחות. ה-X2, שמבוסס על X1, גדל בצורה משמעותית כשאורכו עומד על 4.55 מ', רוחבו 1.84 מ' וגובהו עומד על 1.56 מ'. בסיס הגלגלים הינו 2.69 מ' ונפח תא המטען – בין 515-525 ליטרים (תלוי דגם).
בלב סביבת הנהג נמצא הצג הקמור החדש של BMW. מיקום המסכים, הבקרות הפיזיות והלחצנים – מאפשרים שליטה אינטואיטיבית וללא מאמץ במערכות הרכב, באופן המשדרג משמעותית את חוויית הנהיגה.
גרסת הבנזין X2 sDrive20i מצוידת ביחידת הנעה היברידית מתונה, המשלבת מנוע טורבו בנזין 3 צילינדרים בנפח 1.5 ל', בשילוב מנוע חשמלי 48 וולט אשר ממוקם בתיבת הילוכים אוטומטית כפולת מצמד בעלת 7 הילוכים. מדובר ביחידת הנעה זריזה ויעילה במיוחד בעל תצרוכת דלק מעולה, הספק משולב של 170 כ"ס ומומנט של 28.5 קג"מ.
לראשונה ה-X2 זוכה לגרסה חשמלית מלאה, כשלרשות יחידת ההנעה עומדים 204 כ"ס ו-25.5 קג"מ הזמינים על פני כל טווחי המהירויות, לצד סוללה בהספק של 64.7 קו"ט שעה. טווח הנסיעה עומד על 450[2] ק"מ. את הסוללה ניתן לטעון בעזרת מטען AC ביתי בהספק של 11 קו"ט בתוך 6.5 שעות. אפשר גם להשתמש במטען DC בהספק גבוה של 130 קו"ט, ולטעון את הסוללה מ-10% עד 80% בתוך 29 דקות בלבד. טעינה של 10 דקות בעמדה מסוג זה תוסיף כ-130 ק"מ לטווח הנסיעה.
הצג הקמור שבדגמי X2 נתמך לראשונה על ידי מערכת ההפעלה OS9 החדשה הכוללת בין היתר אפשרות לבחירת מצבים My Modes, ממשק מלא בעברית ופעולת בחירה מהירה המאפשרת גישה ישירה לפעולות דרך מסך הבית החדש. כמו כל דגמי הדור החדש, דגמי ה-X2 מאפשרים שימוש במערך הקישוריות המתקדם BMW Connected Drive לשליטה, ניהול ובקרה של המכונית באמצעות אפליקציית MY BMW, הזמינה בחינם בחנויות האפליקציות. המחיר החל מ 310 אלף שח לדגם ה X2 style , דגם M-Sportשל iX2 יעלה 390 אלף שח.