Skip to content

ב.מ.וו X2 ו- iX2 עכשיו בישראל

דלק מוטורס מודיעה על תחילת השיווק של קרוסאובר הספורט-פנאי. הדור החדש, בגרסאות sDrive20i ו-eDrive20, זוכה לעיצוב ייחודי ובולט מאי-פעם לצד מידות גדולות יותר בצורה משמעותית, צללית דמוית-קופה, קווים דינמיים המשתלבים עם חלל פנים מרווח וסביבת נהיגה מתקדמת לראשונה עם מערכת הפעלה OS.9 . המחיר: החל מ-310 אלף שח
זמן קריאה: 2 דקות

מדובר במכונית בעיצוב מרשים בתצורת קופה , בולט ומוקפד. "הכתפיים" האחוריות זכו למראה שרירי המשתלב עם הפנסים האחוריים הנמתחים לצדדים ויוצרים תחושה של גוף רחב יותר ובעל נוכחות. ה-X2, שמבוסס על X1, גדל בצורה משמעותית כשאורכו עומד על 4.55 מ', רוחבו 1.84 מ' וגובהו עומד על 1.56 מ'. בסיס הגלגלים הינו 2.69 מ' ונפח תא המטען – בין 515-525 ליטרים (תלוי דגם).

BMW X2 (צילום באדיבות היצרן)
BMW X2 (צילום באדיבות היצרן)

בלב סביבת הנהג נמצא הצג הקמור החדש של BMW. מיקום המסכים, הבקרות הפיזיות והלחצנים – מאפשרים שליטה אינטואיטיבית וללא מאמץ במערכות הרכב, באופן המשדרג משמעותית את חוויית הנהיגה.

סביבת הנהג המתקדמת (צילום באדיבות היצרן)
סביבת הנהג המתקדמת (צילום באדיבות היצרן)
סביבת הנהג המתקדמת (צילום באדיבות היצרן)

גרסת הבנזין X2 sDrive20i מצוידת ביחידת הנעה היברידית מתונה, המשלבת מנוע טורבו בנזין 3 צילינדרים בנפח 1.5 ל', בשילוב מנוע חשמלי 48 וולט אשר ממוקם בתיבת הילוכים אוטומטית כפולת מצמד בעלת 7 הילוכים. מדובר ביחידת הנעה זריזה ויעילה במיוחד בעל תצרוכת דלק מעולה, הספק משולב של 170 כ"ס ומומנט של 28.5 קג"מ.

לראשונה ה-X2 זוכה לגרסה חשמלית מלאה, כשלרשות יחידת ההנעה עומדים 204 כ"ס ו-25.5 קג"מ הזמינים על פני כל טווחי המהירויות, לצד סוללה בהספק של 64.7 קו"ט שעה. טווח הנסיעה עומד על 450[2] ק"מ. את הסוללה ניתן לטעון בעזרת מטען AC ביתי בהספק של 11 קו"ט בתוך 6.5 שעות. אפשר גם להשתמש במטען DC בהספק גבוה של 130 קו"ט, ולטעון את הסוללה מ-10% עד 80% בתוך 29 דקות בלבד. טעינה של 10 דקות בעמדה מסוג זה תוסיף כ-130 ק"מ לטווח הנסיעה.

הגרסה החשמלית (צילום באדיבות היצרן)
הגרסה החשמלית (צילום באדיבות היצרן)
ב.מ.וו iX2 (צילום באדיבות היצרן)
ב.מ.וו iX2 (צילום באדיבות היצרן)

הצג הקמור שבדגמי X2 נתמך לראשונה על ידי מערכת ההפעלה OS9 החדשה הכוללת בין היתר אפשרות לבחירת מצבים My Modes, ממשק מלא בעברית ופעולת בחירה מהירה המאפשרת גישה ישירה לפעולות דרך מסך הבית החדש. כמו כל דגמי הדור החדש, דגמי ה-X2 מאפשרים שימוש במערך הקישוריות המתקדם BMW Connected Drive לשליטה, ניהול ובקרה של המכונית באמצעות אפליקציית MY BMW, הזמינה בחינם בחנויות האפליקציות. המחיר החל מ 310 אלף שח לדגם ה X2 style , דגם  M-Sportשל iX2 יעלה 390 אלף שח.

ב.מ.וו X2 (צילום באדיבות היצרן
ב.מ.וו X2 (צילום באדיבות היצרן

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן