Skip to content

על תבונה ורגישות בסגל חבורת הדיליטנטים בלשכת הביבי

מה קורה כאן? מה הוא מסתיר? מי בעצם מנהל את המדינה?
זמן קריאה: 4 דקות

על תבונה ורגישות בסגל חבורת הדיליטנטים בלשכת הביבי
אני תוהה: מי האידיוט שכתב לביבי את הנאום המביך ביד ושם אתמול?, אני לא אתפלא אם זה היה הילד"ז ממיאמי, כי ההיגיון המעוות של הטקסט מתאים למטורלל הזה. הטקסט ניסה להתחכם ולומר: "האסון של ה-7 באוקטובר 23 בעוטף עזה לא היה ממש שואה. כי אם אתם סופרים את הקטל, השואה הייתה פי חמשת אלפים גדולה יותר מבחינת קטל. ולכן האחריות שלי כמנהיג,  היא לא נוראה כל כך". אתה הבנת את זה ברוך?
אני מציע לקרוא את הטקסט בהגיון וקונוטציה אחרים: "האחריות שלי כמנהיג למה שקרה פה באסון השביעי באוקטובר 23" – אמר הנהנתניהו -"קטנה פי חמשת אלפים מן האחריות של היטלר לשואה". הנתק בין נתניהו לציבור כבר לא מדהים – הוא מתרחב והולך.
ובכל זאת אני נדהם – הוא לא מתבייש? התשובה היא כנראה: לא, האיש חסר בושה לחלוטין. אבל גם כנראה חסר תבונה ורגישות, אותן איבד מזה עשרות שנים.
האם אין שם בסדום של הלשכה הכי חשובה במדינה, אפילו אין אחד לרפואה בקרב חסרי חוט השדרה ואוכלי החנם , צדיק בסדום ועמורה שיש לו גם אינטגריטי וגם שכל ישר להגיד לבוס שהנאום מסריח? כנראה שאין.

סימנים מעידים- מה קורה כאן? מה הוא מסתיר? מי בעצם מנהל את המדינה?

אני קצין מודיעין בהכשרתי וסופר דרמות ריגול ישראליות. בזמנו למדנו בבה"ד 15, לחפש ולזהות סימנים מעידים קטנים ככל שיהיו,  על מנת להתחיל להפעיל מהלך הנקרא צי"ח ( ציון ידיעות חיוניות) לגופי האיסוף וממנו לנתח ולהביא מודיעין לצורך הערכת מצב.

שימו לב:

1.ראש ממשלה מופיע לטקס ביד ושם שם הוא אמור לנאום. הביבי מופיע לבוש במעיל צמר חורפי כבד כאשר כולם מגיעים עם חליפה קלה.
2. הבלונדינית המטורללת , חולת תשומת הלב,  לא הגיעה לטקס זאת הפעם הראשונה.
3. ראש הממשלה נושא נאום מתמיה שבו ביצע אנאלוגיה מוזרה בלשון המעטה, בין השואה ואסון ה-7 באוקטובר, בעוטף עזה, אבל על מנת להקטין את האחריות שלו טרח להדגיש שטבח אוקטובר קטן פי 5000 מן הקטל בשואה.
4. ראש הממשלה יושב בין יו"ר הכנסת לשר החוץ ונירדם מייד בשמונה בערב.
5. שפת הגוף של הביבי לאחרונה היא של אדם מפוחד, או רדוף, לחוץ עם עיניים מתרוצצות והבעת ניתוק. האם הוא חולה? או נמצא בתסמונת שטוקהולם המאפיין שבויים. (אגב, לאחרונה נודע כי באדון לא מפלס דרכו לאן שהו ללא אמבולנס צמוד לשיירות הלוויה)
6. ואני שואל את עצמי: האם הביבי חולה? האם הוא נמצא במצב של נבצרות פיזית או נפשית ואינו עומד בלחץ? מה עובר על האיש שאמור להניע את המהלכים הכי רגישים בעת זו ולשלוח חיילים לחזית עזב.
7. האם פרשת נבצרותו המוסתרת במשך שנה של מנחם בגין חוזרת כרוח העבר ואנשי לישכת ביבי     שחרדים לגורלם האישי אם יוחלף פה שלטון – מסתירים זאת מן הציבור את עובדת האיש שלהם     שאיננו לא כשיר?

  1. האם יש בין שומרי הסף של המדינה: היועמ"ש, ראש השב"כ, הרמטכ"ל, המפכ"ל, ראש המוסד, אנשים שגורל המדינה מספיק חשוב להם בשביל להיכנס אל הביבי יחד ולדרוש את התפטרותו? כנראה שאין. אבל אני, אני, האסקופה הנדרסת, עפר לרגליכם, אזרח קטן ומודאג מבקש מכם לעשות מעשה. עשו מעשה לבל יחרב על ראשנו ביתנו.
    במלחמת ששת הימים נלחמנו בכמה חזיתות, ירדן, סוריה ומצרים והיא הסתיימה בתבוסת מדינות ערב תוך שישה ימים. *במלחמת יום הכיפורים הופתענו, והחזרנו מלחמה שערה שארכה 21 יום והתנהלה בכמה חזיתות. ובסופה עמדנו לא רחוק מדמשק ומרחק 101 ק"מ מקהיר. אגב נלחמו נגדנו גם כוחות ממרוקו ועיראק. *להזכירכם באמצע אותה תקופה היו כמה מבצעים שנמשכו חמישים יום ומעלה כי הביבי לא נתן לצבא לנצח בגלל דחיינות, מדינות רופסת וחוסר יכולת להחליט. ועכשיו…..שבעה חודשים אחרי שהותקפנו על ידי גוף טרור זניח יחסית, מחבלים רצחניים שרצחו ואנסו ושרפו  אנו עדיין במצב של אי ניצחון גם לא זה הנראה באופק והחטופים? איין.

    איור (לל"ק ערכיכהף מגפון ניוז ולפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים)

"מְהָרְסַיִךְ וּמַחֲרִבַיִךְ מִמֵּךְ יֵצֵאוּ"  –

*זוכרים את האמירה של הגאונה" של מירי סיבוני: "מה שווה תאגיד השידור אם אנחנו לא שולטים בו?".
*כולנו נהנים לצחוק על הנבערות וחוסר הטקאקט הבסיסי של האישה הטיפשה הזאת.
*לפעמים נדמה לי שביבי מחזיק אותה בפרונטלי כמושכת תשומת לב של התקשורת.
*אבל בשקט, בשקט ומאחורי הקלעים פועלת במרץ תולעת אחרת בתפוח חיינו ומרקיבה אותו מבפנים. וזהו סר הגימטרייה והתקשורת מלכך הפינה, שלמה קרעי.
*הניסיון לקדם את ההפיכה המשטרית בחקיקה אולי נבלם (זמנית?), אבל במקומו פועלת קואליציית נתניהו להחריב את המבנה הדמוקרטי בשיטות אחרות, ובראשן — מינויים ■ שורת המינויים שמקדם שר התקשורת שלמה קרעי מטרתה אחת — להחליש את מעמדה של התקשורת כשומר הסף.
*כדאי לשים לב. כשהוא וסר המשפטים יחריב לוין יורדים למדרון אחורי ושותקים. תותחיהם עדיין טעונים – אל תטעו. כי זה הכי מסוכן. היות ואנשים אלו לא הפסיקו את הרצון ומטרתם להגיע למהפכה משטרית – קרי, ישראל הדיקטטורית והמשיחית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן