Skip to content

איזיג'ט המובילה הרשמית של אוהדי מנצ'סטר יונייטד בישראל

החברה, המפעילה שתי טיסות בשבוע למנצ'סטר, תבצע עבור חברי המועדון הישראלי הגרלות כרטיסי טיסה לעיר. מנצ'סטר יונייטד מקצה לחברי המועדון הישראלי כרטיסים והטבות
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
מטוס איזי ג'ט. מועדון האוהדים הרשמי של מנצ'סטר בישראל בחר בה כחברת התעופה הרשמית של המועדון. (צילום: מיכאל מלצר)
מטוס איזי ג'ט. מועדון האוהדים הרשמי של מנצ'סטר יונייטד בישראל בחר בה כחברת התעופה הרשמית של המועדון. (צילום: מיכאל זלצר. https://sites.google.com/site/mzaviationphotography/)

מועדון האוהדים הרשמי של מנצ'סטר יונייטד בישראל (ISRAELI REDS) בחר באיזיג'ט כחברת התעופה הרשמית של המועדון. איזי ג'ט, רשת התעופה הגדולה באירופה וחברת התעופה הגדולה בבריטניה, תשתף פעולה עם מועדון האוהדים ותהיה המובילה הרשמית של המועדון.

לאחרונה החלה איזיג'ט להפעיל שתי טיסות מוזלות שבועיות מתל אביב למנצ'טסר בימים שני וחמישי. עובדה זו היוותה בשורה משמחת עבור מועדון האוהדים, המונה כיום מאות חברים, הנוהגים לטוס לעיתים תכופות למנצ'סטר כדי לפקוד את המשחקים של קבוצתם האהובה.

כחלק משיתוף הפעולה בין איזיג'ט למועדון האוהדים יתבצעו כמה הגרלות של כרטיסי טיסה למנצ'סטר בקמפיין שיושק ברשתות החברתיות.

תועלת לשני הצדדים

 יו איטקן, המנהל המסחרי של איזי ג'ט. חוויה קלה ומשתלמת. (צילום: איזי ג'ט)
יו איטקן, המנהל המסחרי של איזי ג'ט. חוויה קלה ומשתלמת. (צילום: איזי ג'ט)

"איזיג'ט תשמח לשתף פעולה ולתמוך במועדון האוהדים של מנצ'סטר יונייטד בישראל. התרשמנו מאוד מפעילותו של המועדון ואנו בטוחים ששיתוף פעולה זה יניב תועלת לשני הצדדים. אנו גאים להפוך את חוויית הטיסה לקלה ומשתלמת עבור אוהדי מנצ'סטר יונייטד בישראל וכן עבור כל הישראלים שרוצים לבדוק מה יש לעיר הנפלאה הזאת להציע", אמר יו איטקן, המנהל המסחרי של איזי ג'ט.

שלב חשוב

סיימון זלצר, אחד ממנהלי ומקימי מועדון האוהדים הישראלי, אמר: "אנו מברכים את חברת התעופה איזיג'ט, שהיא חברת התעופה הגדולה בבריטניה, על החלטתה להפעיל טיסות מתל אביב למנצ'סטר ולתמוך במועדון האוהדים – ISRAELI REDS. צעד זה יקרב עוד יותר את אוהדי הקבוצה בישראל להגשמת חלומם – צפייה במשחקי הקבוצה באצטדיונה הביתי במחירים נוחים. זהו עוד שלב חשוב בהתפתחות מועדון האוהדים ומציב אותנו בשורה אחת עם מועדוני אוהדים מובילים של מנצ'סטר יונייטד ברחבי העולם".

הרחבת הטיסות תלויה ביישום השמים הפתוחים

איזיג'ט החלה את פעילותה בישראל בנובמבר 2009, עם הפעלת טיסה יומית בין תל אביב לנמל התעופה לוטון שבלונדון. בעקבות הצלחת הקו והדרישה ההולכת וגוברת מצד הלקוחות החלה איזי ג'ט להפעיל גם ארבע טיסות שבועיות לבאזל וז'נבה שבשוויץ ולתגבר את תדירות הטיסות בקו ללונדון. איזי ג'ט הצהירה זה מכבר על נכונותה להרחיב את פעילותה מישראל ליעדים נוספים, אולם הדבר תלוי ביישומו של הסכם שמים פתוחים, שנחתם בראשי תיבות עם האיחוד האירופי.

מועדון האוהדים הרשמי של מנצ'סטר יונייטד בישראל – ISRAELI REDS – החל את פעילותו בשנת 2004 ובשנת 2009 קיבל הכרה כמועדון אוהדים רשמי ממנצ'סטר יונייטד. מתוקף היותו המועדון רשמי, מקבל המועדון הקצאה קבועה של כרטיסים לכל משחקי הבית של מנצ'סטר יונייטד, וזוכה להטבות ייעודיות לקהל של מועדוני אוהדים רשמיים של יונייטד בעולם. כיום מונה המועדון מאות חברים פעילים שלוקחים חלק בפעילויות הרבות והמגוונות שהמפעיל המועדון.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן