Skip to content

בנט מתלונן: "כשהשבת יוצאת אני צריך להוכיח שאין לי אחות"

נפתלי בנט כתב בעמוד הפייסבוק שלו כי כאשר יצאה השבת הופתע לראות בחדשות כי הוא שוב מותקף - והפעם על רקע נסיון הפינוי של המאחז הבלתי חוקי בסוף השבוע. "אם יש מאחז בלתי חוקי שמצריך פינוי, אפשר לעשות את זה ביום חול ולא בשבת. נו, באמת. קצת שכל ישר לא יזיק לאף אחד. ובשום מצב, […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

"זה נהיה נוהל חדש של נתניהו, ועכשיו גם לבני מצטרפת", התלונן אמש נפתלי בנט בעמוד הפייסבוק שלו. "בשבת שעברה נתניהו הסתער על כל ערוצי החדשות נגדי, והשבת ציפי לבני עושה זאת". הדברים נכתבו כתגובה על התקפתה של ציפי לבני נגד בנט ומפלגתו, סביב פרשת ניסיון פינוי המאחז הלא חוקי בסוף השבוע.

נפתלי בנט. מה כולם רוצים ממנו? (צילום: ויקיפדיה)
נפתלי בנט. מה כולם רוצים ממנו? (צילום: ויקיפדיה)

בנט כתב: "מסיים לעשות הבדלה עם המשפחה אחרי שבת שקטה ונעימה בבית, פותח את החדשות ורואה שציפי לבני תוקפת אותי: 'בנט והרבנים הקיצוניים הובילו אנשים לאותה גבעה בכוונת מכוון בכדי ליצור חיכוך עם חיילי צה"ל ומצב של סירוב פקודה'

"איזו גבעה? איזה רבנים? את מי הובלתי? על מה, לעזאזל, את בכלל מדברת? what the hell?

"במהלך השבת מכניסים לי לפה מילים שלא אמרתי ('בנט קרא לסירוב פקודה'), מעשים שלא עשיתי ('בנט הוביל אנשים לגבעה'), תוקפים אותי ('בנט קיצוני' וכו, וכו') – וכל זה במהלך השבת, כשאני אפילו לא שמעתי על כך ולא יכול להגיב. ואז יוצאת השבת, ואני צריך להוכיח שאין לי אחות (אגב, באמת אין לי אחות. רק שני אחים גדולים). בקיצר, תירגעו".

לעצם העניין הגיב בנט: "אם יש מאחז בלתי חוקי שמצריך פינוי, אפשר לעשות את זה ביום חול ולא בשבת. נו, באמת. קצת שכל ישר לא יזיק לאף אחד. ובשום מצב, אף פעם, תחת שום נסיבות לא פוגעים בחיילי צה"ל. נקודה".

וכדי שיהיה ברור הוסיף בנט עוד הערה: "נ.ב. – אם בעתיד אהיה בתפקיד ביצועי עם הקשר ביטחוני, לא תהיה בעיה עם השבת. אתפקד בצורה מלאה בכל אירוע, פיגוע, מלחמה, מבצע וכו. עשיתי זאת בעבר כמפקד פלוגה ומפקד כוח במלחמה, ואעשה זאת גם בעתיד. אבל תרגילי בחירות אינם בגדר 'פיקוח נפש'…"

ב"תנועה" של לבני לא נשארו אדישים לדבריו של בנט. ״לשומרי השבת האדוקים נתניהו ובנט אין שום בעיה לחלל את כבודם של חיילי צהל ולהפקיר אותם לאלימות", נאמר בתגובת התנועה. "לנו בתנועה חשובה השבת וחשובים חיילי צה"ל. האחרונים שיכולים להטיף מוסר על ערכים ועל ציונות הם נתניהו,  בנט והשותפים הטבעיים שמובילים חזית קיצונית הדוגלת בסירוב פקודה המסכנת את הערכים הבסיסיים ביותר שלנו כחברה וכמדינה. השותפות הזו לצד השותפים הטבעיים תוביל  למדינת הלכה, ולקבורת ישראל היהודית דמוקרטית״ .

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן