Skip to content

מהו "חביב הקהל" בעולם הרכב 2012

רכב השנה המקובל הוא בחירה של כתבי רכב בעולם, והוא לאו דוקא חביב הקהל האמיתי. להלן דרך אחרת לבחון את חביב הקהל או בחירת הקהל
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

להבדיל מבחירת התקשורת ברכב השנה, עולם האינטרנט כיום מאפשר לנו לבחון את חביב הקהל של העם, ע"י שימוש בכלים של חכמת ההמונים.

כל יצרן רכב מעלה לערוץ יוטיוב סרטים של כלי הרכב וסרטי פרסומת המושכים תשומת לב. כידוע, כל צפייה בסרט Youtube נספרת ומוצגת לצופה הגולש באתר. וכך בחרנו את הסרטים שמייצגים כלי רכב שונים שסחפו יותר ממיליון צפיות כל אחד.

אלה הסרטים וכלי הרכב החביבים על קהל אוהבי הרכב בעולם:

1. פולקסווגן חיפושית עם The Dog Strikes Back – VW Beetle. מעל ל-17.5 מיליון צפיות בכמה גרסאות של הסרט

http://www.youtube.com/watch?v=0-9EYFJ4Clo

2. הונדה V-CR עם הסרט Matthew Broderick’s Day Off . הסרט זכה ליותר מ-16 מיליון צפיות

http://www.youtube.com/watch?v=VhkDdayA4iA

3. קרייזלר עם סרט הפרסומת ששודר במחצית  של משחק הסופרבול 2012. מותגי קרייזלר זכו ליותר מ-11 מיליון צפיות

http://www.youtube.com/watch?v=_PE5V4Uzobc

4. אאודי 7S ומסיבת הערפדים (That’s a (Vampire) Party Killer – Audi S7 ) זכה לפופולאריות רבה עם כ-8 מיליון צפיות

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=lw9ZeXB2uKs

5. שברולט סילברדו עם סרט Last Truck Standing – Chevrolet Silverado זוכה לכמעט 8 מיליון צפיות

http://www.youtube.com/watch?v=XxFYYP8040A

6. הונדה Acura NSX עם כמה סרטים פופולריים כמו זה שזכה ליותר ממילון צפיות

סרטי סיינפלד והונדה אקורה שזכו לכחצי מילון צפיות גם הם

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן