Skip to content

כוססים ציפורניים : גאולה אבן כן או לא

האם גאולה אבן תגיש את משדר הבחירות של ערוץ 1- או שלא? במכתב אל מנכ"ל רשות השידור, יוני בן מנחם, מציגה יו"ר ועדת האתיקה של הרשות את חילוקי הדעות. ואנחנו אומרים: גאולה רק תביא רייטינג לערוץ 1, אז למה שלא תפעילו, לשם שינוי, שיקול פרקטי שיציב תחרות לערוצים המסחריים?
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

הדיונים החמים סביב הזוגיות המתוקשרת של מגישת החדשות בערוץ 1, גאולה אבן, ושל שר החינוך גדעון סער, הגיעו לפתחה של ועדת האתיקה של רשות השידור, שמשתתפיה לא הצליחו להגיע לתמימות דעים בשאלה הגורלית אם ראוי שגאולה תגיש את משדר הבחירות של  הערוץ.

גאולה אבן: ימין או שמאל?? (צילום: ויקיפדיה)

מתברר שכמו ברשתות החברתיות וכמו בטוקבקים, יש מי שחושבים שאין מקום להתערב בחייה הפרטיים של אבן כל עוד היא עושה את מלאכתה נאמנה, בזמן שאחרים חוששים כי חיי האהבה עלולים, חלילה, לשבש את דעתה.

במכתבה אל מנכ"ל הרשות מציינת ד"ר בלהה כהנא, יו"ר ועדת האתיקה, כי הפרסומים על הזוגיות "אבן את סער" הובילו לכינוס מיוחד של הוועדה לדיון בנושא. "כל חברי הוועדה", מציינת כהנא במכתבה, "הביעו הערכה לניסיון ולמקצועיות של גאולה אבן. הדעות בין חברי הוועדה היו חלוקות בשאלה האם האמור לעיל יוצר חשש לניגוד עניינים".

"רוב החברים", היא כותבת, "משוכנעים שדי בחשש לניגוד עניינים פוטנציאלי כדי שאבן לא תיקח חלק במשדר הבחירות. מיעוטם סבורים שניתן לסמוך על המקצועיות של אבן למרות הבעייתיות שבדבר. מאחר ולא הייתה תמימות דעים בין חברי הוועדה, לא נתקבלה החלטה. אך מצאנו לנכון לידע אותך על עצם קיום הדיון ועל תוצאותיו".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן