Skip to content

סיסמת הבחירות בעבודה: יכול להיות כאן טוב יותר!

כן נחשף תשדיר בחירות ראשון של המפלגה עם איציק שמולי וסתיו שפיר. לטענת יחימוביץ', כשמונה מנדטים עומדים לרדת לטמיון בגלל הצבעה למפלגות שלא יעברו את אחוז החסימה. די באלה כדי להחליף את השלטון
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

 "יכול להיות כאן טוב יותר!" זו סיסמת הבחירות שתשמש את מפלגת העבודה במהלך הקמפיין. כבר הבוקר, הועלו לאוויר שלטי חוצות וקמפיין אינטרנט ויראלי במסגרתו, הוקלטה יו"ר המפלגה ח"כ שלי יחימוביץ, מסבירה חלקים מרכזיים מהתוכנית הכלכלית: הוזלת מחירי המזון, הפסקת תופעת עובדי הקבלן ומנגנון המיסוי ההוגן שבכוונת מפלגת העבודה להנהיג.

יחימוביץ' באירוע השקת הקמפיין: "יאללה, לעבודה" (צילום: דן בר דוב)
יחימוביץ' באירוע השקת הקמפיין: "יאללה, לעבודה" (צילום: דן בר דוב)

באירוע חגיגי שנערך הערב חשפה מפלגת העבודה את סיסמת הקמפיין ובנוסף, נחשף תשדיר בחירות ראשון של המפלגה, במסגרתו נראים המועמדים לכנסת איציק שמולי וסתיו שפיר מדברים על הקשר שבין המחאה החברתית להחלטתם להתמודד לכנסת. בתשדיר, מציגים שמולי ושפיר את הבשורה שמביאה מפלגת העבודה בתחום החברתי- כלכלי, המבטא לדבריהם את הרצון הציבורי שבא לידי ביטוי בזמן המחאה.

במטה ההסברה של המפלגה הסבירו הערב, כי הקמפיין החדש, מבוסס על סדר היום המובהק של העבודה וכן על בסיס שיחות רבות עם פעילי שטח, לאחר שהצהרתה של יחימוביץ, עוררה את מערכת הבחירות. אנשים שהרגישו שאין להם עבור מה ללכת להצביע, מבינים כיום שמפלגת העבודה היא היחידה שמציעה להם אלטרנטיבה צלולה וברורה מול נתניהו. הקמפיין פונה אליהם ומניע אותם לפעולה חיובית. הפירוט של הנושאים השונים מתוך התוכנית הכלכלית והסיסמא שנבחרה, נותנים לציבור את האמונה שבאמת יכול להיות פה טוב יותר.

 יחימוביץ פנתה לציבור וקראה להגיע ולהצביע בבחירות: "לא קיבלנו ולא נקבל את האדישות כי היא מסוכנת לדמוקרטיה. אנחנו רוצים את כל האנשים הערכיים שהמדינה חשובה לליבם בקלפיות  ב-22 בינואר. למי שחושבים לשים פתק לבן או לא ללכת לקלפי להצביע – אין דבר כזה, כי הקולות שלכם ילכו למפלגות שאתם נרתעים מהן. לא להצביע זהו חוסר אחריות חברתית. להצביע זו לא זכות זו חובה. תשפיעו על החיים שלכם. יש למי להצביע". לדבריה, כשמונה מנדטים עומדים לרדת לטמיון בגלל הצבעה למפלגות שלא יעברו את אחוז החסימה. "די בכך שאלה יצביעו עבור מפלגת העבודה בראשותה כדי להחליף את בנימין נתניהו".

יחימוביץ' פנתה לפעילים וביקשה מהם: "עד ה-22 בינואר אנחנו שוטפים את הרחובות ומראים שיש לנו מורשת, אמונה, עתיד מזהיר ובעיקר אתכם – מסה של צעירים אידיאליסטים שבחרו לשנות את המדינה. אז יאללה לעבודה ולניצחון".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן