Skip to content

ראלי דקר : היום השלישי ממשיך להיות קשה

אחרי יומיים של דיונות וקשיי ניווט, מתחילים להיות פערים בין המתמודדים אבל הקשיים עוד לפנינו והדרך ארוכה ומתפתלת
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

היום השני של התחרות הסתיים לאחר תלונות של כמה מטובי המתחרים על העלמות אותות ה- GPS בדיוק שהיו ב- WP1 שהיא נקודת האימות מסלול המתחייבת.

המארגנים ערכו בדיקות בלילה והתברר שהלווין בו משתמשים בראלי לא שידר אותות בדיוק באזור זה בחצי שעה קריטית שבה היו כלי הרכב המתמודדים באיזור וזה לא אשמת הציוד שלהם אלה הלווין של התחרות ועל כן תיקנו את זמני הנסיעה וגרעו את זמן ההתברברות מהם. כתוצאה מכך סייז עבר להיות מוביל, אחריו בפיגור של 3:32 דקות, פטרהנסל, דה ויליה שלישי.

היום יצאו המתחרים מפיסקו לעבר מישורי הנצקה, שם קיימות דמויות הענק החקוקות בחמישורי החול, ומקורם לא ידוע.

לאחר 4 ק"מ מנהלתיים התחיל מרוץ בן 243 ק"מ מאתגרים ואחריהם 96 ק"מ נוספים של נסיעה מנהלתית עד למאהל המנוחה בנסקה.

קווי הנסקה ( צילום ויקיפדיה )

בסיכום תוצאות היום:
לופז הצ'ילאני ראשון באופנוע KTM עם זמן של 2:37:54 שעות, שני גונקלווס שהגיע 1:08 דקות אחריו ושלישי דפרה בפיגור של 4:08 דקות.

פטרונלי ראשון בטרקטורונים ומקום שני לאחר 15:44 דקות פיגור הוא סוניק הפולני.

אל עטיה במכוניות ניצח היום בזמן של 2:30:14 שעות כאשר אחריו חברו לנבחרת משנה שעברה, ויריבו השנה, רובי גורדון עם ההמר הכתום, הגיע שני בפיגור של 1:18 דקות בלבד. פטרהנסל שלישי.

דה רוי במשאיות סיים מסלול היום ב- 2:55:58 שעות ומקום שני סיים ב- 1:24 דקות פיגור בלבד.

מסלול יום 3 ( מתוך אתר ראלי דקר )

סכום הראלי לאחר 3 ימי תחרות :

סיריל דפרה ראשון באופנועים כאשר לופז אחריו בפיגור של 2:51 דקות. יש לציין שעד המקום העשירי יש הפרש של פחות מ- 10 דקות מדפרה, והכל פתוח.

בטרקטורונים הפיבוריט פטרונלי מוביל ואחרי חוסיני בפער מצטבר של 21:18 דקות.

במכוניות לאחר 3 ימי תחרות מוביל פטרהנסל עם זמן מצטבר של 5:34:26 שעות. אחריו במקום השני המצטבר אל-עטיה בפיגור של 6:33 דקות, אלוורז שלישי, סייז חמישי, רומה שביעי וגורדון רק במקום ה- 13 עם 46:47 דקות פיגור מהמוביל, והכל פתוח.

דה רוי ההולנדי מוביל אחר שלושת ימי התחרות הראשונים במשאית האיווקו אולם עד המקום השמיני יש פער של 51:57 דקות בלבד לאחר 3 ימי תחרות.

מחר ימשיכו המתמודדים דרומה לתוך המדבר הפרואני לעבר אריקיפה. זהו יום מפרך של 720 ק"מ נסיעה שרובה היתה בכיוון השני לפני שנה באותו מסלול.

אין ספק שיום התחרות הרביעי יתחיל להראות לנו מובילים מובהקים יותר ויגדיל פערים בין כלי רכב ואופנועים עוצמתיים ועמידים עם נהגים בעלי סיבולת מול כאלה שלא ניחנו בתכונות המיטביות הנדרשות.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן