Skip to content

אינפיניטי רכשה את ניהול התיקים של בנק ירושלים

היקף הפעילות הנרכשת כרבע מיליארד שקל. במסגרת העסקה ייקלטו חלק מעובדי החברה לניהול תיקים של בנק ירושלים באינפיניטי. אינפיניטי מנהלת היום יותר מ-29 מיליארד שקל בתיקי השקעות, בישראל ובעולם, קופות גמל, השתלמות ופיצויים, קרן פנסיה ופעילות ביטוח
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אינפיניטי רכשה את פעילות ניהול התיקים של בנק ירושלים. היקף הפעילות הנרכשת כרבע מיליארד שקל והתמורה אותה תשלם אינפיניטי לבנק ירושלים תיגזר על פי מנגנון שנקבע בהסכם, מההכנסה השנתית הרלבנטית מכל לקוח שיועבר.

בהתאם למחוייבות איניפיניטי

רכישת פעילות ניהול התיקים של בנק ירושלים תואמת את המחוייבות של אינפיניטי להמשיך ולהיות קבוצת ההשקעות אשר פועלת ללא ניגודי עניינים, זאת על רקע העובדה שחברת ניהול התיקים של בנק ירושלים אינה מחזיקה בקרנות נאמנות ואינה מנהלת חשבון נוסטרו – דבר שמנע וימנע כל ניגוד אינטרסים אפשרי בפעילות ניהול התיקים.

במסגרת העסקה ייקלטו חלק מעובדי החברה לניהול תיקים של בנק ירושלים באינפיניטי, במטרה להמשיך ולשמור על רצף השירות ללקוחות.

קבוצת ההשקעות אינפיניטי בבעלות אמיר איל, מנהלת היום יותר מ-29 מיליארד שקל בתיקי השקעות, בישראל ובעולם, קופות גמל, השתלמות ופיצויים, קרן פנסיה ופעילות ביטוח.

אמיר איל, יו"ר קבוצת אינפיניטי, וגיל לוי מנכ"ל החברה, אמרו היום: "אנו מברכים על העסקה שנחתמה בין אינפיניטי וירושלים ניהול תיקי השקעות. רכישת פעילות ניהול התיקים של בנק ירושלים, הינה נדבך נוסף בתהליך הגידול של אינפיניטי ובאסטרטגיה העסקית של הקבוצה להרחיב את פעילותה".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן