Skip to content

מלון פלאזה נצרת עילית מתחדש

שלושה מיליון שקלים יושקעו בשדרוג חדרי האירוח של מלון פלאזה נצרת עילית, הצופה אל העיר העתיקה. נצרת, הקדושה לשלוש הדתות, מציעה גם תרבות, נופים ואת המסעדות של העיר העתיקה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מלון פלאזה נצרת עילית, ישקיע שלושה מיליון שקלים בשדרוג חדרי האירוח והקמת אוהל אירועים. המלון ממוקם בנצרת עילית, על רכס המשקיף בתצפית פנורמית מרהיבה על גגות הרעפים, הסמטאות המתפתלות, גגות הכנסיות וצריחי המסגד שבעיר העתיקה נצרת. כן הוא ממוקם בציר התנועה המחבר בין הגליל התחתון לעמק יזרעאל.

עמדת הקבלה במלון פלאזה נצרת בנצרת עילית. 184 חדרים מרווחים. (צילום: מלון פלאזה)
עמדת הקבלה במלון פלאזה נצרת בנצרת עילית. 184 חדרים מרווחים. (צילום: מלון פלאזה)

במלון 184 חדרים מרווחים, חדרי משפחה, טרקלין עסקים עם חיבור לאינטרנט מהיר, שש סוויטות וסוויטה נשיאותית, חדרים מותאמים לנכים וכן אולמות לכנסים ואירועים. במלון, מתחם בריכות שחיה (בעונה) , מועדון בריאות, מכון לטיפולי ספא, מסעדת שף כשרה, מכון יופי ועוד. ההשקעה כוללת איבזור החדרים, שדרוג שטחי הציבור והקמת אוהל אירועים לתפוסה של עד 1,000 איש.

מלון פלאזה הוא גלגולו של מלון מריוט שנפתח בשנת 1998 כמריוט הכשר היחיד בעולם. הוא נבנה בהשקעה רבה בתכנון ובעיצוב על ידי האדריכל הצרפתי ז'ראר ז'רדונה, מי שעיצב את מלון מריוט שאנז אליזה בפאריס והאדריכלים מאיר ושמואל פינצ'וק. בסוף שנת 2000 פרצה אינתיפדת אל אקצא, והתיירות לישראל ולנצרת ירדה לשפל שגרם לרשת מריוט לוותר על ניהול המלון.

מלון פלאזה נצרת עילית. תצפית פנורמית מרהיבה. (צילום: מלון פלאזה)
מלון פלאזה נצרת עילית. תצפית פנורמית מרהיבה. (צילום: מלון פלאזה)

מרכז אירוח חווייתי

לדברי אלון מן, מנכ"ל מלון פלאזה, מעבר ליתרונותיו של המלון כמקום אירוח יוקרתי, הוא מיקומו – מרחק הליכה מהעיר העתיקה נצרת ומכל האתרים ההיסטורים וה"פנינים" למכביר שנמצאות בה. לדבריו, השקעה זו נועדה למצב את המלון כמרכז אירוח חוויתי ומיוחד השמור למקומות יחודיים כמו ירושלים וערים היסטוריות באירופה. "למעשה", מציין מן, "אין מקומות רבים בעולם היכולים להתגאות בכך שהם עיר המשלבת עבר היסטורי ועתיד כמו העיר נצרת, עיר הקדושה לשלוש הדתות ומהווה סמל ומופת לסובלנות כבר מאות בשנים".

מן מוסיף כי נצרת היא יעד נפלא לטיול לאורך כל השנה, "כדי להתבשם מהקסם הססגוני של העיר, להאזין לקונצרטים ווקאליים ובאביב – זהו המקום המושלם לחוות את הגליל במלוא הדרו".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן