Skip to content

התעשייה האווירית גייסה אג"ח בהיקף של כ-1.2 מיליארד שקל

ריבית הסגירה שנקבעה במכרז היא 4.1%, המשקפת מרווח של 0.8% מעל תשואת אג"ח ממשלתי במשך חיים ממוצע (מח"מ) זהה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

התעשייה האווירית לישראל בע"מ (תע"א) השלימה אתמול בהצלחה גיוס איגרות חוב (אג"ח), בהיקף של כ- 1.2 מיליארד שקל. מדובר בהנפקת סדרה חדשה של אג"ח שקליות לא צמודות מסדרה ג, הנושאות ריבית קבועה. היקף הביקושים שנתקבל במכרז עמד על כ-3.2 מיליארד שקל.

ריבית הסגירה שנקבעה במכרז היא 4.1%, המשקפת מרווח של 0.8% מעל תשואת אג"ח ממשלתי במשך חיים ממוצע (מח"מ) זהה. מרווח הריבית הנמוך שהתקבל במכרז, הינו יוצא דופן בשוק ההון הישראלי בשנים האחרונות.

"הצלחת הגיוס משקפת נכונה את אמון המשקיעים באסטרטגיה המגובשת שלנו ומבטאת ביטחון באיכות הטכנולוגית של החברה ובפתרונות המערכתיים שהיא מספקת ללקוחותיה. המשקיעים השתכנעו כי לתע"א יתרון תחרותי בזירות בהן היא פועלת וביכולתה לשמר יתרון זה על פני זמן, זאת למרות האתגרים הרבים", אמר דב בהרב, יו"ר התע"א.

"ההצלחה המרשימה בהנפקה מבטאת את אמונו של שוק ההון בחברה ובחוסן העסקי שלה" אמר יוסי וייס, מנכ"ל התע"א.

פעם שלישית

"סכום ההנפקה הינו מרשים ביותר, שכן מדובר בגיוס הגדול ביותר ברמת הריבית הנוכחית שבוצע במהלך 2012 בשוק ההון. זו הפעם השלישית שהחברה מנפיקה אג"ח וזו ההנפקה הגדולה מבין השלוש. היחסים הפיננסיים של החברה והשקיפות בה היא פועלת, מייצרים אמון וביטחון של המשקיעים בחברה", אמר אייל יוניאן סמנכ"ל הכספים בתע"א.

האג"ח שתונפקנה עם השלמת השלב הציבורי, דורגו בדירוג AA/stable על ידי חברת הדירוג מעלות S&P, בעלות מח"מ של כ-5.7 שנים.

את ההנפקה המוצלחת הובילו החתמים כלל פיננסים חיתום, לידר הנפקות, לאומי פרטנרס חתמים וברק קפיטל חיתום.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן