Skip to content

הרב עובדיה יוסף שוחרר לביתו

הרב שוחרר לאחר שעבר בדיקות שאישרו כי מצבו הבריאותי מאפשר זאת. נמסר כי עבר אירוע מוחי קל מאוד. בש"ס מבקשים מהציבור להמשיך ולהתפלל להחלמתו המלאה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

הרב עובדיה יוסף שוחרר הבוקר מבית החולים הדסה עין כרם למנוחה בביתו, לאחר שעבר בדיקות שאישרו כי מצבו הבריאותי מאפשר זאת. נמסר כי הרב עבר אירוע מוחי קל מאוד. בש"ס מבקשים מהציבור להמשיך ולהתפלל לרפואתו השלימה. 

הרב עובדיה בבית החולים (צילום: תנועת ש"ס)
הרב עובדיה בבית החולים (צילום: תנועת ש"ס)

אתמול, יום שבת, בתפילת שחרית, הבחינו קרוביו כי הרב התקשה בתפקוד יד שמאל. לאחר בדיקת רופא במקום אובחן אירוע מוחי קל והוחלט על העברתו של מרן לבדיקות בביה"ח הדסה עין כרם. מרן עבר סדרה של בדיקות, והוחלט להשאירו להשגחה למהלך הלילה, הבוקר שוחרר לביתו. החשש הוא מאירוע מוחי נוסף, כפי שאירע לראש הממשלה לשעבר, אריאל שרון.

מש"ס נמסר: "מרן מרגיש ב"ה טוב יותר, מתפקד באופן מלא, ואף ערך הבדלה. לידו נמצא בנו, הרב משה יוסף. בבוקר יתכנסו רופאיו בכדי להחליט על המשך הטיפול. הערב ימסור את השיעור בנו הרב יצחק יוסף. בש"ס מבקשים מהציבור להתפלל לרפואת מרן הרב עובדיה בן ג'ורג'יה".

שר הפנים אלי ישי ביקר את הרב במהלך השבת, ואמר: "הייתי עם הרב בסעודה גם בתפילת מנחה וערבית, מצב רוחו היה מרומם והוא אמר דברי תורה כהרגלו בקודש, בסעודה שלישית דיבר על מכות מצרים הרב מרגיש כעת ב"ה יותר טוב, ומקווים שהוא ישוחרר בהקדם".

במהלך כל השבת שהה עימו בנו הרב משה יוסף ובמהלך היום עשו את דרכם גם אריה דרעי והבן יצחק יוסף לעבר בית החולים הדסה עין כרם, שם אושפז הרב,  כדי לשהות במחיצתו. כעת שוהים לידו כל מנהיגי ש"ס, אריה דרעי, אלי ישי ואריאל אטיאס ומתפללים לשלומו. עוד נמסר מש"ס, כי בכל שיעורי התורה ומוקדי "אבות ובנים" ברחבי הארץ הקדישו את הלימוד לרפואתו של הרב ובנוסף התקיימה עצרת תפילה בירושלים. מקורביו מדגישים כי הרב יחזור לסייע לקמפיין הבחירות בימים הקרובים.

1 Comment

  1. איכא דאמרי
    14 בינואר 2013 @ 12:15

    הבבא סאלי בא לבבא ברוך בחלום
    http://www.youtube.com/watch?v=UGghRTj5Umk

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן