Skip to content

כדוריד: סביון ניצחה בנס ציונה

ליגת ווינר שבה מהפגרה: 11 שערים הבקיעו גיל יעקב לזכות אאודי סביון, וברק פריד לזכות א.כ נס ציונה, ואחרי הפגזת שערים מטורפת שתי הקבוצות רואות 6/6 בנקודות, מתחת לקו האדום – אאודי סביון מנצחת הערב בחוץ 33:37 את נס ציונה. הכתומים, עם מושיקו אלימלך בשער, קיוו לייצב את הבעיה הגדולה מתחילת העונה: ההגנה והספיגה. זה לא […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ליגת ווינר שבה מהפגרה: 11 שערים הבקיעו גיל יעקב לזכות אאודי סביון, וברק פריד לזכות א.כ נס ציונה, ואחרי הפגזת שערים מטורפת שתי הקבוצות רואות 6/6 בנקודות, מתחת לקו האדום – אאודי סביון מנצחת הערב בחוץ 33:37 את נס ציונה. הכתומים, עם מושיקו אלימלך בשער, קיוו לייצב את הבעיה הגדולה מתחילת העונה: ההגנה והספיגה. זה לא קרה, ולצד גיל יעקב גם המקשר הסרבי סלובודאן וסלינוביץ' הבקיע 9.

כבשו לנס ציונה: ברק פריד 11, אסף פאר ועמית כהן 5 כ"א ניב יסקולקה ושלומי צייטלר 4 כ"א, ננאד טרומבטש 2, אלון כשרי ורועי ביטון 1 כ"א. לסביון: גיל יעקב 11, סלובדאן וסלינוביץ' 9, , ליעד אשכנזי 6, שחר מיארה 5, סהר חלפון 4, עידן יעיש 2. שפטו: שלמה כהן ויורם פרץ.


מחר (חמישי) –  במוקד המחזור שישוחק – עירוני רחובות וגלעד מאור מארחים (19:30) את האלופה מכבי ראשל"צ והאקסית המיתולוגית של המאמן. "הייתי שמח לפגוש אותם לפני חודש וחצי כשהקבוצה הייתה בכושר יוצא מהכלל. אז אולי אפשר היה להפתיע. אנחנו נצטרך באמת להתעלות באופן מיוחד ולשלוף לא רק שפנים אלא גם קסמים כדי לנצח. אני מאמין גם בקסמים ומקווה שאחד מהם יקרה ביום חמישי. צריך להיות ריאליים: הם פייבוריטים ברורים בכלל לזכות בדאבל, אז בטח שנגד רחובות הצנועה שבאה בהרכב חסר".
 
 הפועל ראשל"צ מארחת לקרב צמרת את בני הרצליה (19:30), כאשר בשורות האדומים ייערוך בויאן ליוביסיץ' השוער הבוסני הופעת בכורה. רמת השרון תארח את אס"א ת"א (20:00). ביום שישי יושלם המחזור כשקרית אונו תארח את ארזים ר"ג וקרית מוצקין את מכבי ת"א, שלא הצליחה לאחר יום מתיש ביום מועד ההעברות האחרון להשיג את השיחרור הבינלאומי של המקשר הסרבי מילאן ווצ'יצ'ביץ' מההתאחדות בערב הסעודית.
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן