Skip to content

בייגה שוחט: לא הצבעתי למפלגת העבודה

שר האוצר לשעבר הסביר שהסיבה איננה האישיות של של יו"ר המפלגה אלא העובדה שלא אהב את התכנית הכלכלית שהציגה: "לא שאין שם דברים חיוביים, יש שם", אמר, "אבל הסתכלתי במאקרו ואם מישהו חושב שאפשר לייצר 40 מיליארד שקל נוספים להוצאה, בעיני זה לא רציני"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

שר האוצר לשעבר, אברהם בייגה שוחט, סיפר היום בתכנית הבוקר של ערוץ 10, כי לראשונה בחייו לא תמך בבחירות במפלגת העבודה. הוא הסביר שהסיבה איננה האישיות של של יו"ר המפלגה אלא  העובדה שלא אהב את התכנית הכלכלית שהציגה: "לא שאין שם דברים חיוביים, יש שם", אמר, "אבל הסתכלתי במאקרו ואם מישהו חושב שאפשר לייצר 40 מיליארד שקל נוספים להוצאה, בעיני זה לא רציני".

אברהם בייגה שוחט לאחר שהצביע בקלפי ליד ביתו בת"א (צילום: עמית קרטס)
אברהם בייגה שוחט לאחר שהצביע בקלפי ליד ביתו בת"א (צילום: עמית קרטס)

הוא ציין שהסיבה העיקרית לכך שהחליט לא לתמוך היא הדברים שיחימוביץ' לא אמרה, בעניין המדיני. מפלגת העבודה שאינה עוסקת בנושא המדיני ובתכנית השלום ואינה מתנגדת להתנחלויות היא לא אותה מפלגה, לדבריו. שוחט סיפר שהתבקש להביע תמיכה במהלך מערכת הבחירות ואז גם דיבר עם יחימוביץ' ואמר לה שלא יתמוך בעבודה. עם זאת, הוא לא פרסם את עמדתו עד לאחר הבחירות. שוחט לא אמר בעד מי כן הצביע.

שר האוצר לשעבר ציין לטובה דווקא את הקדנציה של שר האוצר הנוכחי, יובל שטייניץ, ואמר כי בתחילה חשש מהעדר הניסיון של השר, אך בהמשך הוא הוכיח את עצמו.

1 Comment

  1. בני תומך עבודה
    30 בינואר 2013 @ 21:36

    מר בייגה שוחט כמי שהיה שר בכיר ואפילו שר אוצר יש לך יד ורגל במצבה הנוכחי של מדינת ישראל ובמיוחד של אזרחיה ,ובמיוחד של מעמד הביינים והנמוכים .אתם בגירסת "המערך "התחלתם את ההפרטות ובראשם את ים המלח (ואיני זוכר עוד כרגע ).בהנהגתכם הדרדרה המפלגה (בגירסתה הקודמת ),נשיא המדינה היום מר שמעון פרס "הימציא את ההסדרים הדרקוני והלא דמוקרטי ,ואחר כך ברח ל"קדימה ".אז אל תפריעו לשלי יחמימובץ לשקם אותה ,לאחר בריחת אהוד ברח .אולי התוכנית לא מצאה חן בעיניך .וגם ציינת כי לא נשאו דגל מדיני !האם לא ברור שאנו בעד 2 מדינות ל2 עמים?האם צריך להצהיר על כך "תחת כל עץ רענן אן גבעה רמה ??הרי ברור שבמידה ויהיה הסכם המפלגות הראשונות שיתמכו בהסכם זה יהיו העבודה ומר".ץ .כמי שרק עכשיו התפקדתי לא שבעתי נחת מתפקודכם ,ורק עמדותיה של שלי יחמימוביץ החזירו אותי להאמין המפלגה הגריאטרית הזת שאתם במו ידכם הרסתם אותה והלכתם .אז אל תלינו כי מישהו מנסה להחיות סוס כמעט מת .בני דורי (64) נרדמו בשמירה
    ועכשיו מנסים להחזירה למרכז הזירה לא כזנבו של הליכוד אלא ראש ולא זנב .
    בני תומך עבודה (חדש )

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן