Skip to content

ליברמן: לפיד לא הספיק להיבחר וכבר מדבר על ראשות ממשלה

נתניהו בישיבת סיעת הליכוד ביתנו: "צו השעה כרגע הוא אחדות ואחריות. אני רואה את עצמי כראש ממשלה של כולם של כל אזרחי ישראל והמשימה הזאת של אחדות ואחריות מתחילה פה בחדר הזה, בשותפות בינינו בין הליכוד וישראל ביתנו"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בליכוד לא מסתירים את הכעס על דרישותיו של יאיר לפיד ומהתקפות מרומזות עובר הליכוד למתקפה גלויה.

במסגרת זו מתח היום ח"כ אביגדור ליברמן, יו"ר "ישראל ביתנו", ביקורת נוקבת, על יו"ר תנועת "יש עתיד", יאיר לפיד. הוא עשה זאת בישיבת סיעת "הליכוד ביתנו" בכנסת.

ליברמן: "מקווה שזה רק ליקוי מאורות זמני" (צילום: דן בר דוב)
ליברמן: "מקווה שזה רק ליקוי מאורות זמני" (צילום: דן בר דוב)

"אני חייב לציין חידוש אחד שלא ראיתי אף פעם קודם", אמר ליברמן. "תמיד אנשים רצו לבחירות, דיברו, הבטיחו, התחילו משא ומתן, העלו שאלות כאלו ואחרות ודרישות כאלו ואחרות. אבל הפעם אני רואה לראשונה אנשים שיום למחרת הבחירות לא מדברים על המדינה, אלא איך הם הופכים לראש ממשלה. זה מין תופעה חדשה. בן אדם לא הספיק להיבחר, עוד לא הספיק יום אחד לחמם כיסא כחבר כנסת – וכבר מדבר לא על המדינה ולא על מעמד הביניים;  הוא כבר לא שואל איפה הכסף – הוא רק שואל שאלה אחת: איך הוא כבר יהיה ראש ממשלה. זה מין חידוש שנתקלתי בו פעם לראשונה", אמר ליברמן. "אני מקווה שהחידוש הזה הוא מין ליקוי מאורות זמני ונחזור למשא ומתן ענייני".

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, התייחס יותר לנושאים המדיניים. "צו השעה כרגע הוא אחדות ואחריות", אמר. "מסע הבחירות הסתיים, העולם נמשך, המזרח התיכון לא נח לרגע, האויבים שלנו לא נחים לרגע והאתגרים הנצברים סביבנו גם הם לא נחים לרגע. לכן אני חושב שמה שצריך לעשות עכשיו זה ללכד כוחות, להדגיש את מה שמאחד אותנו ולא את מה שמפצל אותנו ולפעול בכל דרך כדי להקים ממשלת אחדות לאומית רחבה.

"זה מה שאני עושה עכשיו יחד עם אביגדור ליברמן ועם רבים מכם שנותנים כתף למשימה החשובה הזאת", אמר נתניהו לחברי הסיעה. "שוחחתי מאז הבחירות עם כל ראשי הסיעות בבית, כולם בלי יוצא מן הכלל. אני רואה את עצמי כראש ממשלה של כולם של כל אזרחי ישראל והמשימה הזאת של אחדות ואחריות מתחילה פה בחדר הזה, בשותפות בינינו בין הליכוד וישראל ביתנו. אני חושב שהרבה מצפים מאיתנו להחזיק את העוגן הזה של מדינת ישראל. זה מטיל אחריות על כל אחד ואחת מאיתנו, אני בטוח שנעמוד באחריות הזאת".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן