Skip to content

קמפיין חדש לסטלה ארטואה

מותג בירת הפרימיום היוקרתי סטלה ארטואה (Stella Artois), הבירה הבלגית הנמכרת ביותר בעולם, משיק קמפיין בינלאומי חדש פרי יצירתה של הצלמת האגדית אנני ליבוביץ
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מותג הבירה הבלגית הנמכר ביותר בעולם משיק קמפיין בינלאומי חדש: Timeless Beauty, פרי יצירתה של הצלמת האגדית אנני ליבוביץ.

"העבודה של אנני ליבוביץ מציגה חיבור בין גאונות אמנותית ומקצועיות קפדנית היוצרת יופי נצחי", אמרה אמה פוקס, מנהלת שיווק עולמי, סטלה ארטואה. "הקונספט בקמפיין הוא אישי לסטלה ארטואה. הצרכנים שלנו נהנים מהבירה בגרסה המוגמרת שלה, אבל 600 שנות מומחיות בבישול שיכר תרמו להישג זה. לכן רצינו להדגיש הן את היופי והן את האומנות הכרוכים ביצירה זו".

סטלה ארטואה יצרה גם חוויה מקוונת, סטודיו סטלה ארטואה, המוקיר את הרעיון של יופי נצחי ומציג את המומחים אשר ממחישים לנו אותו. כתובת האתר:www.stellaartois.com/lasociete. באתר תמונות סטילס מאתר הצילומים של אנני ליבוביץ, כמו גם קליפים "מאחורי הקלעים" בהם יוצגו ראיונות עם המציגים, המעצבים ואנשי המקצוע שבקמפיין של ליבוביץ.

סטלה ארטואה היא בירת לאגר פרימיום בהירה, בעלת 5% כוהל, המיוצרת בלובן שבבלגיה כבר יותר מ-600 שנה ונמכרת בלמעלה מ-80 מדינות ברחבי העולם. הבירה מיוצרת בתהליך קפדני ומורכב על-ידי ABlnbev – הקונצרן הגדול בעולם לייצור בירה, בהתאם למסורת הנהוגה מאז שנת 1366. סטלה בלטינית משמעו כוכב וארטואה הוא שמו של הברו-מאסטר (בשלן הבירה) של המבשלה במאה ה-18. "הכוכב של ארטואה" הושקה לראשונה במיוחד עבור חג המולד. Stella Artois היא אחת מחמש הבירות הנמכרות והמובילות בעולם.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן