Skip to content

פדקס אקספרס תציע ללקוחותיה שירות לוקרים אלקטרוניים

הלוקרים יוצבו במשך חצי שנה במקומות שונים בארץ ואליהם יובאו המשלוחים. הלקוחות יוכלו למשוך את המשלוחים מהלוקרים בזמנים הנוחים להם, לאחר קבלת הודעה על הגעתם
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

פליינג קארגו אקספרס (Flying Cargo Express), זכיינית פדקס אקספרס (FedEx Express) בישראל, תציב בתוך חצי שנה, במקומות שונים בארץ, ארונות אכסון (לוקרים) אלקטרונים, שלתוכם היא תכניס משלוחים, 24 שעות ביממה. מהם יוכלו לקוחותיה להוציא את המשלוחים, בזמנים הנוחים להם. השיטה החדשה תצא לפועל לאחר שנחתם הסכם בלעדי עם חברת ByBox, חברה מובילה בתחום זה בבריטניה.

לוקר. יאפשר משיכת משלוחים בזמנים נוחים
לוקר. יאפשר משיכת משלוחים בזמנים נוחים

השירות החדשני של פליינג קרגו ו-ByBox הוא הפתרון הנוח והאמין ביותר לצרכנים הקונים באופן מקוון – Online Shoppers, או לטכנאי שטח, המבקשים לאסוף ולמסור משלוחים שהזמינו במועד הנוח להם. מייד עם הכנסת החבילה ללוקר האלקטרוני, יקבל הלקוח הודעת טקסט, או הודעת דואר אלקטרוני, ומאותו הרגע הוא יכול לאסוף את החבילה מהמקום הנוח לו, שאותו בחר מבעוד מועד, סמוך למקום מגוריו, או למקום עבודתו, לאחר הזנת קוד ייחודי, 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע.

יעילות

השירות המיוחד הזה הוא גם יעיל. הודות להפצת המשלוחים במשך הלילה, לא יצטרכו עוד הלקוחות לתכנן את סדר יומם בהתאם לצפי הגעת המשלוח, אלא יוכלו לאסוף את המשלוחים כבר החל משעה 8 בבוקר. כך למשל, טכנאי שטח, הזקוקים לחלקי חילוף, יוכלו באמצעות שירות הלוקר האלקטרוני להגדיל משמעותית את תפוקתם למשמרת, בלי להיקלע לפקקי תנועה בשעות העומס בכבישים.

הלוקרים האלקטרוניים יוצבו במתחמי תדלוק של פז חברת האנרגיה המובילה בישראל, במרכזי קניות ובאוניברסיטאות ברחבי הארץ. הלוקרים האלקטרוניים של ByBox בישראל יוצבו במקומותיהם במשך שישה החודשים הראשונים של השנה.

במסגרת השירות החדשני, תציעה פליינג קרגו, באמצעות מציעות פדקס אקספרס ו-ByBox, פתרון לוגיסטי מושלם, הכולל תוכנה ייחודית, אשר מאפשרת ללקוח לעקוב אחר שרשרת האספקה בכל שלביה.

"אנו שמחים לשתף פעולה עם ByBox שהוכיחה את עצמה כשותפה אמיתית כאשר עיצבה עימנו את הפתרון הנגיש והזמין ביותר לאיסוף ולמשלוח של חבילות באמצעות לוקרים אלקטרוניים הפועלים סביב לשעון. לניסיון ולמומחיות שלהם ברחבי העולם חשיבות רבה בפיתוח ובהפעלת הפתרון. השותפות עם ByBox מספקת לFedEx Express בישראל את החדשנות, הנוחות והביטחון הדרושים לנו", אומר אודי דגן, מנכ"ל פליינג קרגו אקספרס.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן