Skip to content

היחידה לספורט הישגי מינתה מאמן זר לקלע סרגיי ריכטר

מזה כחודשיים הוא מתאמן בהדרכתו של יבגני אלייניקוב וחלק מסגל נבחרת רוסיה. בסוף השבוע הוא יתחרה באליפות אירופה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ביחידה לספורט הישגי והתאחדות הקליעה בנו תוכנית אימונים מיוחדת לקלע סרגיי ריכטר. אחרי שבמשחקים האולימפיים ריכטר דורג במקום התשיעי בירי ברובה אוויר והיה על סף עליה לגמר, החליטו ביחידה לספורט הישגי להשקיע יותר בקלע הצעיר (22) שמדורג בין עשרת הקלעים הטובים בעולם ברובה אוויר.

ריכטר מתאמן מזה כחודשיים במוסקבה עם מאמן רוסי, יבגני אלייניקוב, קלע לשעבר אשר זכה במשחקים האולימפיים בסידני 2000 במדליית הארד ובאטלנטה 96 דורג רביעי. אלניקוב זכה גם בחמש מדליות זהב ארבע מכסף ושתיים מארד בתחרויות גביע העולם. מאז שפרש אלניקוב הוא אחד ממאמני נבחרת רוסיה.

ריכטר הצטרף אל הסגל שאלייניקוב מאמן במסגרת נבחרת רוסיה, הסגל כולל את גלקינה ליובוב, שזכתה בזהב האולימפי באתונה 2004 בירי שלושה מצבים, באותם משחקים זכתה גם במדליית הכסף ברובה אוויר, הישג שחזרה עליו גם במשחקים בבייג'ין 2008. ספורטאים רוסים נוספים שאיתם ריכטר מתאמן הם אלוף אירופה ב-2010, סרגיי קרוגולוב ואלוף רוסיה ברובה אוויר ובירי שלושה מצבים, נזאר לוגנייטס, אשר עדיין לא זכה בהישגים משמעותיים בזירה הבינלאומית.

בנוסף לאימונים ברוסיה, ריכטר יקיים גם אימונים בארץ במסגרת נבחרת ישראל, יחד עם המאמן גיא סטריק.
ריכטר סיים השבוע מחנה אימונים עם הסגל הבכיר של נבחרת רוסיה וממוסקבה הוא ייצא לאודינסה שדנמרק, שם תיפתח בסוף השבוע אליפות אירופה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן