Skip to content

אין הפתעות באליפות ישראל במפרשיות 470

דן פרויליך וגל כהן בגברים, גיל כהן ודניאל ממן בנשים הם אלופי ישראל לשנת 2013
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

באליפות ישראל בדגם 470 האולימפי שננעלה אתמול (שני) לא נרשמו הפתעות. למעט גיל כהן, שעל אף גילה הצעיר כבר השתתפה במשחקים האולימפיים בלונדון, יתר משתתפי האליפות אף הם שייטים צעירים, חסרי ניסיון בתחרויות הבוגרים, אולם ברור היה שהצוותים המועמדים לניצחון יהיו כהן ושותפתה בת ה-21, דניאל ממן, ובין הגברים דן פרויליך בן 20 משדות ים וגל כהן בן ה-17 מהפועל ת"א, ואכן שני הצמדים זכו באליפות.

גילי אמיר, יו"ר איגוד השייט אמר בסיום התחרות: "יש לפנינו עבודה רבה, אולם התשתית מצוינת". גיל כהן שרואה בתחרות הזו כפתיחתו של קמפיין אולימפי לריו, ציינה בסיום: "המטרה היא להישאר בסגל האולימפי ולחזור עם מדליה מאליפות העולם לנוער שתהיה האחרונה שלי לפני המעבר הסופי לבוגרות". ממן, שותפתה לסירה ציינה: "לשוט עם גילי נותן המון ביטחון. רואים שיש לה ניסיון גדול למרות שהיא עדיין צעירה כמונו, אבל כשכולם מתהפכים ורק אנחנו לא, די ברור שהניסיון עושה את העניינים לקלים יותר".

גם אלופי ישראל פרויליך את כהן שמים לעצמם כמטרה לשנה זו את התחרויות הבינלאומיות הגדולות לנוער בדגם ה-470. פרויליך הוסיף: "יש מחשבה על ריו 2016, אבל חובה עלינו להציב מטרות קרובות ולהשיגן כדי לדעת שאנחנו אכן מתקדמים ושמים לעצמנו כל הזמן מטרה חדשה". יחד עם זאת, הודיע היום ערן סלע, השייט האולימפי ובן זוגו למפרשית של גידי קליגר בלונדון, על פרישה מהקטגוריה התחרותית.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן