Skip to content

בצריכה מתמדת: מוצרים חדשים על המדף

חמישה מוצרים חדשים מקבלים את הציונים שלנו: מטלית לניקוי הרצפה, ג'ל גילוח לגברים, מוצר טבעי לשיעולים, סבונים אורגניים וכרטיסי ברכה ייחודיים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ההצעה: להגיד לקרובים אלינו כמה אנו אוהבים אותם

המציעה: צומי – המרכז הישראלי לתשומת לב

מה זה אומר? כרטיסי ברכה הנעשים בישראל על ידי אנשים עם צרכים מיוחדים המתאימים כל אחד למערכת יחסים מסויימת או לאירוע חשוב אחר בחיים.

מה אנחנו אומרים? כרטיסי הברכה מקוריים במיוחד בעיצוב שלהם, הכולל פעמים רבות אלמנט בולט פיזית מעל פני השטח של הכרטיס ומגביר את הייחודיות שלו. העובדה שהם מיוצרים על ידי אנשים עם צרכים מיוחדים, ועוד כאן בישראל, מגבירה את האטרקטיביות שלהם. החסרון טמון בכך, שפעמים רבות לא ניתן להוסיף להם טקסט אישי דווקא בגלל אותו אלמנט בולט.

המחיר: 15 שקל ליחידה, להשיג בצומת ספרים, אנטר ומרמלדה מרקט.

הציון: [rating=3]

.

ההצעה: לטפל בשיעול באמצעים טבעיים

המציעה: הדס

מה זה אומר? דסימיקס שיעולית דבש של החברה מבטיח לטפל בשיעול לח ויבש, להקל עליו ולרכך אותו.

מה אנחנו אומרים? המוצר מכיל אכיניציאה, טימין, סמבוק שחור, מרווה, אניס ודבש הדרים טבעי, אך בטעם שלו מרגישים בעיקר את הדבש והאניס; טעם עדין שאוהבי האניס יאהבו במיוחד, שיכול להתאים גם לילדים. במבחן התוצאה הוא הקל משמעותית על כאב יבש וממושך לאחר ימים ספורים מרגע תחילת השימוש.

המחיר: 40-65 שקל ל-120-240 מ"ל. להשיג בבתי מרקחת פרטיים, בבתי טבע ובקופות חולים.

הציון: [rating=5]

.

ההצעה: לנקות את הרצפה עם מטלית אנטי-בקטריאלית

המציעה: VIVIAN

מה זה אומר? מטלית עשויה בד מיקרופייבר המבטיחה להחזיק מעמד עד 50 כביסות ב-60 מעלות, תוך שהיא אמורה להיות עמידה נגד התפתחות של בקטריות.

מה אנחנו אומרים? זו מטלית רצפה טובה, מאחר ובמקביל לניקוי הרצפה היא אינה משאירה סימנים או סיבים כלשהם המתפוררים לעיתים ממטליות רגילות. היא אכן עמידה בכביסה, גם אם לא כיבסנו אותה 50 פעם. בכל הקשור להתפתחות בקטריות, לא יכולנו לבדוק את זה, אבל אחרי כביסה של 60 מעלות, אף בקטריה לא אמורה לשרוד על כל סוג של בד. חשוב לציין כי המטלית אינה שונה מהמקבילות שלה בשוק, השעויות גם הן מאותו החומר.

המחיר: 18 שקל, להשיג בהיפר רוזנפלד ובחנויות נבחרות.

הציון: [rating=4]

.

ההצעה: לנקות את עור הגוף והשיער עם מוצרים אורגניים

המציעה: אבלון אורגניקס

מה זה אומר? מותג טיפוח אורגני חדש שהגיע לאחרונה לישראל של חברת lHain Celestia האמריקנית, עם שמפו, מרכך שיער, סבון גוף וסבון ידיים, הכוללים 100% רכיבים טבעיים ו-70% אורגניים.

מה אנחנו אומרים? העובדה כי המוצר מכיל אחוז כה גבוה של רכיבים אורגניים וטבעיים – הרבה יותר מהתקן המקובל כיום באירופה – צריכה לשמח את מי שרוצה מוצרים טבעיים/אורגניים ככל האפשר. במבחן המציאות, סבון הידיים וסבון הגוף עשו עבודה טובה מאוד – הם מנקים את העור, משאירים אותו לח ועם ניחוח מצוין. השמפו עושה עבודת ניקוי טובה, רק שהוא נוזלי במיוחד ונשפך בקלות מדי; המרכך עשה עבודה סבירה בלבד בריכוך השיער. המחירים כצפוי, גבוהים למדי.

המחיר: 39.9 שקל ל-355 מ"ל סבון ידיים, 51.9 שקל ל-312-355 מ"ל של שאר המוצרים. להשיג באורגניק מרקט, עדן טבע מרקט, טבע קסטל, ניצת הדובדבן ובחנויות טבע פרטיות מובחרות.

הציון: [rating=4]

.

ההצעה: לגלח את הזיפים

המציעה: Schick

מה זה אומר? המותג הרחיב את ליין המוצרים ומציע כעת, בצד סכיני הגילוח שלו, גם ג'ל גילוח מסדרת Schick HYDRO. הליין כולל ג'ל לעור רגיל וג'ל לעור רגיש.

מה אנחנו אומרים? בכל הקשור לריח, למרקם ולהשפעה על העור, לא מצאנו הבדל בינו לבין המתחרים הוותיקים, וזה אומר רק טוב. הג'ל ריכך את הזיפים והפך את פעולת הגילוח לקלה יותר, ונדרשה כמות קטנה יחסית של ג'ל בשביל להשפיע על עור הפנים. הג'ל לעור רגיש, המכיל גם אלוורה להרגעה, התקבל טוב במיוחד על העור הרגיש.

המחיר: 20 שקל ל-238 גרם. להשיג ברשתות השיווק והפארם.

הציון: [rating=4]

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן