Skip to content

הסכם אסטרטגי בין פליינג קרגו טיים קריטיקל ו-ALN

במסגרת ההסכם מונתה פליינג קרגו טיים קריטיקל שותפה לרשת העולמית של ALN בישראל. ההצטרפות תאפשר להרחיב את השירותים הלוגיסטיים לחברות התעופה בישראל
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

חברות ALN – Aviation Logistics Network העולמית וחברת Flying Cargo Time Critica הישראלית הודיעו, כי חתמו על הסכם לשיתוף פעולה אסטרטגי. במסגרת ההסכם מונתה פליינג קרגו טיים קריטיקל שותפה לרשת העולמית של Aviation Logistics Network בישראל.

חברת פליינג קרגו טיים קריטיקל שייכת לקבוצת פליינג קרגו, קבוצת השינוע והלוגיסטיקה הגדולה בישראל. החברה מתמחה במשלוחים דחופים ביותר, סביב לשעון, למגוון רב של תעשיות ומתמחה במתן שירותים לתעשיית התעופה בישראל.

 

Aviation Logistics Network היא רשת עולמית עצמאית של חברות המספקות תמיכה לוגיסטית לחברות תעופה, מרכזי תחזוקה, מרכזי שיפוץ ותיקון, מפיצי חלפים למטוסים, חברות החכרה (ליסינג) ויצרני שלדות מטוסים. הרשת מכסה יותר מ-230 אתרים בעולם והינה הרשת העצמאית היחידה שהייתה מועמדת לפרס "ספקית הלוגיסטיקה הטובה ביותר" ב- ATEAM פרסי הטכנולוגיה, ההנדסה והתחזוקה של תעשיית התעופה לשנת 2011, 2012 ו- 2013. היא זכתה בתואר בשנת 2011.

הצטרפותה של פליינג קרגו טיים קריטיקל לרשת ALN תאפשר לה להרחיב את מגוון השירותים שהיא מעניקה ללקוחותיה וזאת בסטנדרטים בינלאומיים קפדניים של איכות.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן