Skip to content

הבלשים עזרו לתיירת למצוא את התיק שאבד

תיירת מצרפת עלתה לטרמפ ושכחה שם את התיק שלה. המשטרה איתרה את בעלת הרכב והשיבה את האבידה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אמש (ג') סמוך לשעה 21:30 הגיעה לתחנת משטרת באר שבע אישה בת 79, דוברת צרפתית, וסיפרה לחוקר התורן שהגיעה לארץ בטיסה מצרפת לפני כשלוש שעות ובמטוס הכירה גברת נחמדה שישבה לצדה. בין השתיים התפתחה שיחה ערה, ולאחר שנחתו היא הציעה לה טרמפ לבאר שבע.

התיירת שמחה על ההצעה ונענתה לה. כשהגיעו לבאר שבע ירדה במחוז חפצה ונפרדה לשלום מהאישה שהכירה במטוס. השתים לא החליפו פרטי קשר. מיד כשנכנסה לבית מארחיה הבחינה שהתיק שהכיל את כל כספה נשכח במכונית ושאין לה את הפרטים של המשפחה מבאר שבע.

התיירת הגיעה לתחנת המשטרה נסערת וגוללה כאמור את מה שאירע בפני החוקר תורן. מאחר שהיתה זו שעת לילה מאוחרת הוא הציע שייפגשו בבוקר מוקדם ויטפלו במציאת התיק. בינתיים החלו כוחות המודיעין של התחנה בפעולות לאיתור הגברת מבאר שבע שנתנה לה את הטרמפ לפי נתוני משטרת הגבולות.

הבוקר בשעה 8:00 הגיעה התיירת לתחנת באר שבע. לאחר עבודות ההערכה והמודיעין לאיתור הנוסעת מתוך כלל הנכנסים אתמול, הצליחו השוטרים להצביע על שם מבאר שבע שענה לתיאור. הם נסעו איתה ביחד לבית המשפחה. התיירת מצרפת פנתה בהתרגשות אל האישה שרק יום קודם הכירה, הודתה לה שוב על הטרמפ ומסרה כי שכחה ברכב תיק שתכולתו מאוד חשובה לה. הן נגשו ביחד לרכב ולהפתעתן ושמחתן התיק נמצא במקום בו הושאר.

התיירת הודתה לשוטרי תחנת באר שבע בהתרגשות רבה על המאמץ הרב שהשקיעו כדי לסייע לה במציאת התיק שהכיל את כל כספה.

מפקד תחנת באר שבע נצ"מ תומר בדש: "משטרת ישראל מציבה את ערך השירות לאזרח כערך מקצועי ופעילותם המקצועית של חוקרי ובלשי תחנת באר שבע תוך הפעלת אמצעיים מודיעיניים ושימוש בכלל המשאבים והאמצעים העומדים לרשותנו הביאה ערך זה לידי ביטוי".

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן