Skip to content

קבוצת מלכה השלימה את רכישת אופיס דיפו

הקבוצה עמדה בכל התנאים המתלים. היקף הרכישה נאמד ב-42.7 מיליון שקל. חוזי שכר דירה עם הקניונים נחתמו על פי התוכנית החדשה שגיבשה הקבוצה, במסגרתה תחולק הרשת לשלושה מותגים שונים של סניפי אופיס דיפו: סניפי אקספרס, סניפי סיטי וסניפי מגה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

 

אבי מלכה. רכש את פעילות אופיס דיפו
אבי מלכה. רכש את פעילות אופיס דיפו

נאמני חברת אופיס דיפו, ישראל בכר ודוד פורר, הגישו אתמול אחר הצהריים לבית המשפט המחוזי מרכז, בקשה לאישור עסקת אופיס דיפו והעברת הפעילות לחברה החדשה, קבוצת מלכה.

מאז שהוכרזה קבוצת מלכה כזוכה ברכישת פעילות אופיס דיפו, לפני כ-3 שבועות היא הצליחה להציג לבית המשפט את כל התנאים המתלים לסגירת העסקה.

הרכישה התבצעה באמצעות חברה חדשה שהוקמה לצורך רכישת הפעילות (לא בוצעה רכישת מניות) הכוללת את: המרלוג במודיעין, מוניטין ומלאי. היקף הרכישה נאמד ב-42.7 מיליון שקל.

במסגרת הרכישה חתמה הקבוצה הסכמי שכר דירה (שכ"ד) חדשים עם קבוצות הקניונים ובעלי הנכסים, בניהם: קבוצת ביג, קבוצת מליסרון, G, עזריאלי, אמות השקעות, נצבא, הכשרת הישוב וקבוצת ONE.

חוזי שכ"ד עם הקניונים נחתמו על פי התוכנית החדשה שגיבשה קבוצת מלכה במסגרתה תחולק הרשת לשלושה מותגים שונים של סניפי אופיס דיפו: סניפי אקספרס, שישתרעו על שטח של כ-500 מ"ר, סניפי סיטי בשטח של 700 מ"ר וסניפי מגה בשטח של 1,200 מ"ר. על פי ההסכמים החדשים עם הקניונים תפעיל קבוצת מלכה 44 סניפי אופיס דיפו, שישתרעו על שטח של כ-40 אלף מ"ר, במקום 58 אלף מ"ר, שפעלו עד כה.

ערבויות של 10 מיליון שקל

הקבוצה נדרשה גם להעמיד ערבויות בהיקף של 10 מיליון שקל. מימון העסקה בוצעה באמצעות הבנקים המממנים את פעילות קבוצת ריטייל ישראל, חטיבת האופנה של קבוצת מלכה. בנוסף, הגישה קבוצת מלכה לבית המשפט את אישור הממונה על ההגבלים העסקים ואישורם של חברת אופיס דיפו העולמית.

על פי תנאי הסכם הרכישה, עם אישור בית המשפט תעבור פעילות אופיס דיפו לקבוצת מלכה החל מיום ראשון הקרוב 10.3.2013.

לדברי אבי מלכה, מבעלי קבוצת מלכה: "קבוצת ריטייל ישראל, הצליחה בשנים האחרונות לטפח דור מנהלים מהטובים במשק הישראלי בתחום הקימעונאות, תודות להם הצלחנו לרכוש את אופיס דיפו ולעבור את כל המכשולים שעמדו בפנינו. הקבוצה ומנהליה הוכיחו נחישות, מקצועיות וחזון לרכישת אופיס דיפו ישראל. השדרה הניהולית של הקבוצה מצפה לאתגר חדש עם פתיחת אופיס דיפו המחודשת בעידן בו הטכנולוגיה הוא שם המשחק".

מלכה: לא יהיו שינויים פרסונאליים

עוד ציין מלכה כי לא יהיו שינויים פרסונאליים בחברת אופיס דיפו. "מצאתי ב-5 החודשים שחלפו, במסגרת ההתמודדות לרכישת הרשת, צוות מנהלים ועובדים מנוסים, מקצועיים וברמה הגבוהה ביותר בשוק. אין צורך בשינויים פרסונאליים למעט מינוי גיא גנה למנכ"ל החברה.

עבור גיא גנה רכישת אופיס דיפו הינו סגירת מעגל, שבה הוא שימש חשב במשך 6 שנים, בשנות הקמתה של החברה, תחת ניהולו של צחי פישביין. לאחר מכן עבר לקבוצת ריטייל ישראל שם שימש סמנכ"ל כספים ולאחר מכן כמנכ"ל רשתות האופנה ויד ימינו של מלכה.

הנהלת קבוצת מלכה שהתגבשה לצורך רכישת אופיס דיפו, כוללת את מירן מלכה מבעלי רשת הרמוניה לבית, אלי קידר, גיא גנה, עו"ד עודד שטייף, רו"ח יובל קידרון.

קבוצת מלכה הנמצאת בבעלות איש העסקים אבי מלכה, מפעילה את קבוצת ריטייל ישראל הכוללת 3 רשתות אופנה: רשת ml, רשת ml men ורשת ג'אמפ. בבעלות הקבוצה מפעל "פרייבט ליין", הממוקם בברקן.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן