Skip to content

כתב אישום: אינוס קטינה והתזת חומצה על פניה

כתב אישום מזעזע הוגש היום בבית המשפט בנצרת. מהמעט שהותר לפרסם עולה כי גבר ובן משפחתו הקטין ביצעו מעשי אינוס בקרובת משפחה קטינה והתעללו בה מינית. כשהעזה להתארס לגבר אחר, שפך המבוגר חומצה על פניה. היא עדיין מאושפזת והנזק שנגרם לעיניה בלתי הפיך
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

פרקליטות מחוז הצפון הגישה לפני זמן קצר לבית המשפט המחוזי בנצרת כתב אישום נגד גבר בן 51 וכנגד קטין בן 17 מנצרת, המייחס להם ביצוע עבירות מין ועבירה של חבלה בכוונה מחמירה נגד הבגיר.

לפי עובדות כתב האישום ביצעו שני הנאשמים, קרובי משפחה ביניהם וקרובי משפחתה של הקטינה תושבת העיר, עבירות מין לאורך תקופה. במהלך תקופה זו ביקש הגבר להינשא לקטינה ומשפחתה סירבה לבקשה. סמוך לחודש פברואר שעבר נודע לגבר כי בכוונת הקטינה להתארס לאחר. הוא הבין כי אירוסיה עלולים להרחיקה ממנו, ולכן ב-18 בפברואר 2013, סמוך לשעה 23:30, הוא הקיש על חלון חדרה של הצעירה. כשפתחה את החלון, הוא שפך על ראשה ופניה חומר מסוג חומצה הידרוכלורית ונמלט מהמקום.

כתוצאה מכך הקטינה נפגעה קשה בשתי עיניה ואושפזה בבית החולים רמב"ם בחיפה, שם היא עדיין מאושפזת עם נזק קשה ובלתי הפיך בשתי העיניים, לדברי רופאיה. התובעת, עו"ד ליאורה חילו: "מעשיו של נאשם 1 (הבוגר), מלמדים על אכזריותו הרבה, על כך שאינו בוחל בדבר על מנת להשיג את רצונו ועל כך שאין לו כל ערך לחיי אדם. אכזריותו מלמדת, כי הוא מסוכן". התובעת טענה עוד, כי אין לשחררו ממעצר, וגם לא את הקטין העצור גם הוא בחשדות אינוס לכאורה, כי יש סכנה גדולה שישפיעו על משפחת הקטינה בעניין התלונה נגדם. 

בית המשפט הטיל צו איסור פרסום גורף על פרטים נוספים מהחקירה ומכתב האישום.

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן