Skip to content

ורוניקה מארס, בקרוב הסרט

תוך פחות מ-24 שעות גויסו השבוע 2 מיליון דולר להפקת גרסה הוליוודית לסדרת הקאלט, שסחפה מיליוני מעריצים ברחבי העולם
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
חוזרת בגדול. קריסטין בל. צילום: Tom Sorensen, ויקיפדיה

סדרת הקאלט "ורוניקה מארס" על הבלשית הצעירה והצינית סחפה אחריה מיליוני מעריצים צעירים ומבוגרים ברחבי העולם. כאשר ירדה מהאקרנים לפתע בשנת 2007, כמעט ללא התראה מוקדמת ובלי סיום ראוי, הופתעו המעריצים הרבים, כמו גם יוצרי הסדרה, מה שהביא במהרה לשיחות על גרסה הוליוודית פוטנציאלית.

במשך חמש שנים מביע רוב תומס, יוצר הסדרה, את רצונו הרב לקחת את ורוניקה אל המסך הגדול. רצון דומה הביעה כמעט בכל הזדמנות אפשרית גם כוכבת הסדרה, קריסטין בל, שמאז הפכה לכוכבת קולנוע.

השבוע החלום הפך למציאות, כאשר תומס ובל יצאו בקמפיין גיוס כספים להפקת סרט לסדרה. הקמפיין, שהתנהל באתר  Kickstarter, הציע למעריצים "לרכוש" מוצרים של הסדרה, העתקים של תסריט הסרט שיהיה, תפקיד אורח בסדרה ועוד. הם הודיעו שאם תושג מטרתם לשני מיליון דולר עד ה-12 באפריל, יופק הסרט, וישודר כבר באביב 2014.

להפתעת כל המעורבים, המטרה הושגה בפחות מ-24 שעות, מה שלא הותיר ספק בלב איש מהמעורבים – המעריצים לא שבעו מוורוניקה! תומס לא מסר יותר מדי מידע לגבי עלילת הסרט שבדרך, הוא רק רמז שהחיים לקחו את ורוניקה הרחק מעיירית נפטון הקטנה, ושהסרט ייסוב סביב חזרתה הלא צפוייה הביתה אל עבודת הבילוש הפרטית והייחודית שלה, עקב אירוע גדול ומפתיע.

נכון לעכשיו אישרו את השתתפותם קריסטין בל, אנריקו קולנטוני (ששיחק את קית', אביה של ורוניקה), ג'ייסון דורינג (לוגן), וריאן הנסן (דיק), כאשר יש סיכוי טוב שיחזרו גם כריס לוואל (פיז) טינה מג'ורינו (מאק), פרסי דאגס (וואלס) ופרנסיס קפרה (וויביל).

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן