Skip to content

ערוץ 10: כתב אישום יוגש נגד לחיאני; מש' המשפטים: לא התקבלה החלטה

מחלקת החדשות של ערוץ 10 הודיעה הערב כי פרקליטות המדינה החליטה להגיש כתב אישום נגד לחיאני, ראש עיריית בת ים, כפוף לשימוע. הוא יואשם, אם יואשם, בפרשיית שוחד. במשרד המשפטים הזדרזו להגיב כי לא הוחלט בתיקו דבר. לפי משרד המשפטים, נערכות עדיין בדיקות וטרם הוחלט אם יוגש כתב אישום
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בניגוד לפרסום של ערוץ 10, לפיו ראש עיריית בת ים, שלמה לחיאני, יועמד לדין בפרשיית שחיתות, במשרד המשפטים מודיעים כי תיקו של ראש העירייה עדיין נמצא בבדיקות וטרם התקבלו החלטות סופיות בעניינו ולכן כל פרסום כזה "הוא באחריות המפרסם בלבד".

יוגש או לא? לחיאני (מקור: אתר עיריית בת ים)
יוגש או לא? לחיאני (מקור: אתר עיריית בת ים)

הערב (חמישי) פרסם ערוץ החדשות של ערוץ 10 ידיעה מפתיעה, לפיה פרקליטות המדינה החליטה להעמיד לדין את לחיאני בפרשת השחיתות / שוחד שבגינה נחקר בשנים האחרונות. לפי הפרסום החליטה הפרקליטות להגיש נגדו כתב אישום שיוגש בימים הקרובים לבית המשפט, כפוף לשימוע.

בתגובה לפניית מגפון למשרד המשפטים נמסר, כי "תיק לחיאני מצוי בשלבים מתקדמים של טיפול. למען הסר ספק, טרם התקבלו החלטות סופיות בתיק ועדיין מתבצעות בדיקות מסוימות הדרושות לצורך הכרעה". לשאלה מדוע חדשות 10 פירסמו בכל זאת, הגיבו במשרד המשפטים כי "כל פרסום בדבר תוצאות בדיקות אלו וההכרעה שתתקבל, הוא באחריות המפרסם בלבד".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן