Skip to content

טבילת אש רטובה וגשומה לרוי ניסני בפורמולה 3 FIA אליפות אירופה

הגשם לא פסק במונזה שבאיטליה והשפיע על מרוצי פתיחת העונה של הנהג הישראלי. במרוץ היחידי שהוא סיים הוא דורג במקום ה-17 הכללי והחמישי מבין הרוקיס
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

טבילת האש של רוי ניסני במרוצי הפורמולה 3, הייתה רטובה מאד ומזג האוויר הגשום במסלול ההיסטורי במונזה שבאיטליה שיחק תפקיד ראשי בשני ימי המרוצים שפתחו את העונה.

במרוץ שנערך הבוקר בגשם שוטף, ניסני זינק מהמקום ה-21 בגריד ועבר את דגל השחמט אחרי 14 הקפות כשהוא מדורג 17. שישה נהגים לא סיימו את המרוץ ובדרוג הפנימי בין 12 נהגי העונה הראשונה, הרוקיס, ניסני דורג חמישי.

אחר הצהרים ניסני התייצב למרוץ השלישי והאחרון כשהוא במקום ה-18 על הגריד. מכונית הבטיחות הובילה את הנהגים במשך תשע דקות על המסלול הרטוב, עד אשר ניתן האות לזינוק. ניסני הספיק להתקדם מקום אחד בדרוג, אחרי ארבע הקפות בכניסה לשיקיין התנגש בו סוון מולר הגרמני, כתוצאה מכך נשבר מוט ההיגוי במכוניתו של ניסני והוא נאלץ לפרוש.

אחרי ארבע הקפות נוספות, מולר היה מעורב בהתנגשות נוספת והדגל השחור הונף מולו, אחר כך החליטו השופטים להפסיק את המרוץ בשל תנאי מזג האוויר הקשים.

אתמול במרוץ הפותח של העונה, ניסני נאלץ לפרוש מעט אחרי הזינוק, כאשר ג'רי תומסון פגעה בו מאחור פגיעה שגרמה לנזק בסרן האחורי.

ניסני: "לצערי לא יכולתי להביא לידי ביטוי את היכולות שלי. זו היתה רק ההתחלה והעונה עוד ארוכה, אני מאמין ויודע שעוד יהיו לי הזדמנויות להביא את היכולות שלי לידי מימוש".

הבעלים של קבוצת מוקה מוטור ספורט, פטר מוקה: "רוי הוא נהג מוכשר מאד. היום הוא צבר עוד ניסיון וכך יהיה גם במרוצים הבאים".

הלילה ישוב ניסני לארץ כדי לחגוג עם המשפחה את חג הפסח. המרוץ הבא של פורמולה 3 FIA אליפות אירופה יתקיים בסוף השבוע של ה-12 באפריל בסילברסטון שבבריטניה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן