Skip to content

נתפס עציר שהצליח להשתחרר משומריו ולהימלט

מיכאל ירוסלובסקי, עציר שנחשד בניסיון לרצח, הובא לפנות בוקר לבית החולים מאיר, חטף את אקדחו של אחד השומרים, כפת את שומריו ונמלט. בסיוע מסוק משטרתי הוא נתפס. ועדת חקירה הוקמה בשב"ס לבדיקת נסיבות המקרה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

עציר בן חמישים, מיכאל ירוסלובסקי, שחטף אשת עסקים מירושלים ונאשם גם בניסיון רצח, נמלט לפנות בוקר (חמישי) מבית החולים מאיר בכפר סבא, לאחר שהצליח לחטוף את נשקו של אחד מסוהריו. הוא כפת את שני שומריו ונמלט. כשעתיים לאחר מכן איתרה אותו המשטרה והוא נעצר. בעקבות האירוע הוקמה בשב"ס ועדת חקירה בראשות סגן הנציב, גונדר אלי גביזון.

(צילום אילוסטרציה: משטרת ישראל)
(צילום אילוסטרציה: משטרת ישראל)

סמוך לשלוש לפנות בוקר הובא העציר לטיפול בבית החולים לאחר שהחליק במדרגות בית המעצר הדרים שבו הוא כלוא, והתלונן על כאבים בגבו. הוא ניצל את חוסר הערנות של שני שומריו והצליח לחטוף מאחד מהם את נשקו, איים על השניים באקדח וכפת אותם באזיקים שהיו בידיהם. לאחר מכך השאיר את האקדח במקום ונמלט מבית החולים.

כוחות משטרה ושב"ס שהוזעקו למקום פתחו בסריקות נרחבות ולאחר כשעתיים אותר הנמלט באמצעות מסוק משטרתי, כשהוא מסתתר בקרבת כביש 4. שוטרים שהוזנקו למקום המסתור לכדו את ירוסלובסקי והוא נלקח לחקירה.

בסוף ינואר השנה הרשיע בית המשפט המחוזי בתל אביב את העציר, מיכאל ירוסלובסקי, ואת שותפו לפשע מקסים גורביץ', באשמה של חטיפת המיליונרית, אשת העסקים, ששמה נאסר לפרסום, ושל אישה נוספת, מנהלת משק הבית שלה. יחד עמם הואשמו במעשה עוד כמה משותפיהם.

בנוסף לכך ובכתב אישום נפרד, הוא הואשם יחד עם כמה משותפיו גם בניסיון רצח של מנכ"ל חברת מדחנים ברמת גן, שאירע חצי שנה קודם לכן. החשד בניסיון הרצח התעורר כי ירוסלובסקי השאיר בכליו, שהתגלו בדירת מסתור בפתח תקווה, את תמונות המעקב אחר קורבנותיו. בתמונות אפשר היה לראות מעקב של חוקר פרטי אחרי דמות מסוימת ברמת גן. בתחילה חשבו חוקרי ימ"ר ירושלים כי מדובר בעוד אדם שירוסלובסקי וחבורתו ביקשו לחטוף, אך בהמשך גילו שמדובר במנכ"ל חברת המדחנים שנפצע קשה מירי.

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן