Skip to content

ארגון שחקני הכדורסל דורש התנצלות מעמית גל

זאת על רקע הציטוט "הפתרון? לקחת את כל השחקנים הישראלים, לשים במטוס, ולזרוק אותם מכאן"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

 

גל, מנהל גלבוע גליל צוטט אתמול (שני) במעריב לגבי שביתת הכדורסלנים הישראלים: "הפתרון? לקחת את כל השחקנים הישראלים, לשים במטוס, ולזרוק אותם מכאן". היועץ המשפטי של ההסתדרות עו"ד יחיאל שמיר, כתב לגל והבהיר לו שבמעשיו יש משום עבירה על ההסכמים הקיבוציים ואם לא יחזור בו הוא צפוי להיתבע.

במכתבו לעמית גל כותב עו"ד שמיר: "דברי בלע סרי טעם אלה מהווים הוצאת לשון הרע כלפי ציבור שחקני הכדורסל הישראלי שכן הם נועדו לעשותם למטרה לבוז ולשנאה. בנוסף, יש באמירה חמורה זו חשש לביצוע עבירה פלילית של הסתה…"

" דבריך לא נועדו אלא כדי להניא את שחקני הכדורסל מלממש זכויותיהם החוקתיות, לרבות הזכות להיות חבר בארגון עובדים ולפעול במסגרת התאגדות עובדים ולשבות, ומטרתם להלך אימים על השחקנים השובתים…. השמעת איומים מסוג זה על עובדים המאורגנים במסגרת ארגון עובדים ובעיצומה של שביתה, מהווה הפרה חמורה ביותר של הוראות חוק הסכמים קיבוציים".

" בהתאם לקבוע בחוק, מעסיק הפוגע בזכות עובדיו לממש את זכות ההתארגנות צפוי לחיוב בפיצויים לדוגמה בסך של 200,000 ₪, וזאת ללא הוכחת נזק מצד העובדים … לאור כל האמור לעיל הנך נדרש לחזור בך לאלתר מדבריך אלה, לפרסם התנצלות במקום בולט ומודגש ולהימנע מביצוע כל פעולה שיש בה כדי לפגוע ולסכל את זכות ההתארגנות של שחקני הכדורסל הישראלים".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן