Skip to content

חברו של הכדורגלן הזר הודה ברצח זהבה צ'קול ושיחזר

היום הודה החשוד ברציחתה של זהבה צ'קול בבית המלון כרמל בנתניה. חברו, שחקן הכדורגל, ממשיך לטעון לחפותו. במשטרה ממשיכים לבדוק את מעורבותו ברצח. מחר יובאו השניים להארכת מעצר
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

התפתחות דרמטית בחקירת רציחתה של זהבה צ'קול (21), מנתניה – אריציה אקאלסונגו, אזרח קונגו שנעצר יחד עם חברו הכדורגלן הזר בחשד למעורבות ברציחתה של צ'קול לפני כשבוע, הודה היום (שלישי) ברציחתה ושחזר את המעשה לפני המשטרה.

זהבה צ'קול (צילום: אתר ביתא ישראל)
הרקע לרצח הוא סכסוך כספי. זהבה צ'קול (צילום: אתר ביתא ישראל)

מהחקירה עולה, כי הרקע לרציחתה קשור לסכסוך כספי שהיה בין השניים. שני החשודים, החבר שהודה ברצח ושחזר אותו וכן הכדורגלן, יובאו מחר לדיון נוסף בהארכת מעצרם בבית משפט השלום בכפר-סבא. המשטרה עדיין בודקת את מעורבותו ברצח של שחקן הכדורגל, ששמו נאסר לפרסום.

בסוף השבוע הודה אריציה אקאלסונגו במעורבות ברצח, אך טען כי הגיע לחדר ומצא את צ'קול לאחר שנחנקה בידי חברו ושניהם השליכו את גופתה מחלון חדרו במלון. בעקבות הדברים הללו, נחקר הכדורגלן שוב ושוב, אך הוא הוסיף לטעון כי הוא כלל אינו מכיר את קורבן הרצח וכי היא חברתו של החשוד. הוא סיפר כי זעם כאשר אשתו שוחחה עמו בסקייפ והבחינה בצעירה בחדר.

השחקן וחברו נעצרו בלילה שבין יום רביעי לחמישי בשבוע שעבר בחשד למעורבות ברצח, אך שניהם הכחישו בתחילה את החשדות. לאחר מכך סיפר החשוד כי הוא מכיר את המנוחה ובעקבות כך נעצרו שניהם.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן