Skip to content

מחאה נגד שר התחבורה ברכבת השלום בת"א

תושבים משכונת גני אביב בלוד עיכבו הבוקר את הרכבת ושיבשו את לוחות הזמנים בתחנת השלום. העיכוב הינו חלק ממחאת התושבים, הדורשים משר התחבורה להגביר את תדירות הרכבת בשעות העומס בתחנה. טובה אבן-חן, ראש מטה המאבק: "כדי לחבר את הרכבת לגני אביב אין צורך לבנות תשתיות, אלא לפלס מסילה לליבו של השר"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

נוסעים שיבשו הבוקר (רביעי) לפני השעה שמונה את נסיעת הרכבת מירושלים לתל אביב בתחנת רכבת השלום. העיכוב הינו חלק ממחאת תושבי שכונת גני אביב בלוד, הדורשים משר התחבורה להגביר את תדירות הרכבת בשעות העומס בתחנת גני אביב-לוד ולהאריך את שעות פעילות הרכבת מעבר לשעה 20:15. השיטה: הנוסעים המוחים מעבירים את כרטיס הנסיעה שלהם, וברגע שמגיעה הרכבת – הם פשוט נעמדים בדלתות לזמן קצר ומסרבים להיכנס.

מחאה מסוג אחר. מעכבים את הרכבת (צילום: ציפי מנשה)
מחאה מסוג אחר. תושבי שכונת גני אביב בלוד מעכבים את הרכבת בת"א (צילום: ציפי מנשה)

טובה אבן-חן, ראש מטה המאבק מסרה: "כדי לחבר את הרכבת לגני אביב אין צורך לבנות תשתיות, אלא לפלס מסילה לליבו של שר התחבורה. כל שאנו מבקשים הוא שלא נמשיך לצפות במאות רכבות שחולפות על פנינו כל יום, בעוד אנו לא מצליחים למצוא דרך להגיע בזמן לעבודה, ללימודים או לצבא, ואפשרות לשוב לביתנו גם לאחר השעה שמונה ורבע בערב".

אבן חן הוסיפה, כי "היות שמשרד התחבורה מתעלם מפניותינו, אנו, תושבי גני אביב, בתמיכת הרשות המקומית וארגונים נוספים – ניקח את המושכות לידינו, וניאבק על מנת לאפשר חיים מחוץ לכלא שיוצרת הרכבת בתמיכת שר התחבורה. נילחם להפסיק את האפליה ארוכת השנים באפשרות הנגישות של תושבי גני אביב לעיר לוד ולערים הסמוכות".

בזמן הקרוב צפוי להתפרסם לוח הזמנים החדש של הרכבת ותושבי גני אביב דורשים מהשר לא לפרסם אותו לפני שישוחח עמם ויציע פתרונות.

מכתב ששלח היום ראש הוועדה הקרואה הממונה על העיר לוד, מאיר ניצן, לשר התחבורה ישראל כץ:

[related-posts]

ראיון בנושא עם ענת דוידוב, רשת ב':

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן