Skip to content

שגריר ישראל בצרפת לשעבר: ליברמן גרם נזק ליחסי החוץ

דובר משרד החוץ ושגריר צרפת לשעבר דני שק במתקפה חריפה על שר החוץ לשעבר אביגדור ליברמן: "גרם נזק ליחסי החוץ של מדינת ישראל במהלך כהונתו" והיה מוקצה מחמת מיאוס בקהילה הבינלאומית"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

שגריר ישראל בצרפת ודובר משרד החוץ לשעבר דני שק, מתח הבוקר ביקורת חריפה על שר החוץ לשעבר אביגדור ליברמן. לדבריו "ליברמן גרם נזק ליחסי החוץ של ישראל במהלך כהונתו וכמי שמאמין שיחסי חוץ הם מרכיב חשוב בביטחון הלאומי הדבר פגע גם בביטחון". הדברים נאמרו הבוקר במהלך שבת תרבות שנערכה במועצה האזורית דרום השרון, בהנחיית העיתונאית נחמה דואק. 

דני שק (צילום מדף הפייסבוק)
לא התעניין בקהל. דני שק (צילום מדף הפייסבוק)

לדברי שק, היה אביגדור ליברמן מוקצה מחמת מיאוס בקהילה הבינלאומית והיה שר חוץ שהתעניין רק בענייני פנים. כשהוא נאם בעצרת האו"ם הוא נשא נאום בחירות ולא התעניין בקהל שיושב באולם ולא בתקשורת, אלא התעניין בבחירות הקרבות בלבד. נאומו היה בניגוד לעמדת הממשלה. 

בהתייחס ליאיר לפיד אמר שק, כי מפלגת "יש עתיד" מייצגת מפלגות שהן תוצר של חברות יחסי ציבור ותדמית. הפוסט שפרסם שר האוצר על אודות ריקי כהן הוא אמירה מובהקת של יועץ תקשורת ודף מסרים, זאת אמירה של מערכת בחירות ולא של שר אוצר ויש לקוות שבהמשך ידע לעשות את השינוי הנדרש.


error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן