Skip to content

שייט: כהן וממן מדורגות במקום החמישי בתחרות הייר

גילי כהן ודניאל ממן מדורגות במקום החמישי אחרי שיוט הגמר הבודד שהתקיים היום (רביעי) בהייר שבצרפת בתחרות האחרונה בסבב העולמי, בה, כהרגלה לאחרונה, מבצעת התאחדות השייט הבינלאומית (ISAF) ניסויי פורמטים שונים. גם בתחרות זו מתחיל ניקוד הגמר עם לכאורה שיוט שהוא למעשה המקום בו סיים כל צוות את שלב המוקדמות. הישראליות סיימו את שלב המוקדמות […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

גילי כהן ודניאל ממן מדורגות במקום החמישי אחרי שיוט הגמר הבודד שהתקיים היום (רביעי) בהייר שבצרפת בתחרות האחרונה בסבב העולמי, בה, כהרגלה לאחרונה, מבצעת התאחדות השייט הבינלאומית (ISAF) ניסויי פורמטים שונים. גם בתחרות זו מתחיל ניקוד הגמר עם לכאורה שיוט שהוא למעשה המקום בו סיים כל צוות את שלב המוקדמות. הישראליות סיימו את שלב המוקדמות במקום החמישי, ואילו את השיוט הראשון בשלב הגמר הן סיימו במקום העשירי.

אלופי ישראל בגברים, גל כהן ודן פרויליך מדורגים במקום ה-28 אחרי שאת השלב המוקדם סיימו במקום ה-32, ובשני השיוטים בשלב הגמר הם סיימו במקומות 31 ו-14.

הפעם מתכונת התחרות עובדת על תבנית לפיה אחרי שני ימי מוקדמות השייטים עולים לגמר עם הניקוד של המקום בו דורגו, ואילו שיוטי הגמר כוללים שני ימי תחרות.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן