Skip to content

קדימון להפגנה הגדולה בבאר שבע

בעקבות ההפגנות של מוצאי שבת יזמו אמש פעילים חברתיים מבאר שבע הפגנת מחאה נגד הגזירות הכלכליות. דורון אמנו, פעיל חברתי ממובילי המאבק בשנים שעברו, אמר למגפון: "בתחילת החודש הבא המחאה בבאר שבע והנגב תחזור ובגדול. אנחנו נחזיר לכאן את האוהלים. המאבק הפעם לא יהיה של סושי והופעות"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בהתארגנות ספונטנית יזמו אמש (ראשון) פעילים חברתיים מבאר שבע הפגנת מחאה נגד הגזירות הכלכליות. כמה עשרות מוחים הגיעו בערב לרחבת המדשאה של מרכז המורים בבאר שבע. ששימש במחאות הקיץ מאהל מחאה גדול והטרוגני של פעילי שכונות, אנשי עמותות חברתיות, חניכי תנועות נוער לצד סטודנטים ומרצים. המפגינים הניפו שלטים עליהם נכתב: "העם דורש צדק חברתי", "הטייקונים התעשרו על חשבוננו" ו"באר שבע זועקת פי שבע".

היו שם דורון אמנו, פעיל חברתי ממובילי המאבק בשנים שעברו, שאמר למגפון: "בתחילת החודש הבא המחאה בבאר שבע והנגב תחזור ובגדול. אנחנו נחזיר לכאן את האוהלים כפי שהיה בקיץ האחרון וזה שלפניו, שממנו יצאו לאם כל ההפגנות בבאר שבע בקיץ 2011 מעל 30,000 איש. יחד עם זה למדנו והסקנו מסקנות. המאבק הפעם לא יהיה מאבק של סושי והופעות, אלא ננהל מאבק כמו שצריך והפעם ללא פוליטיקה".

הפעם בלי פוליטיקה. הפגת מחאה בבאר שבע ביולי 2012 (צילום מאלבום: "הנגב דורש צדק חברתי")
הפעם בלי פוליטיקה. הפגת מחאה בבאר שבע ביולי 2012 (צילום מאלבום: "הנגב דורש צדק חברתי")

ז'קלין לוי (אחותה של הזמרת זהבה בן), פעילה חברתית ותיקה ויו"ר שכונה ד' בעיר: "אנחנו נגד ממשלת הניצול והעושק. שיקחו מס מאנשי ההון ולא מההמון. אלפי זוגות צעירים, אנשים עובדים שצריכים להתפרנס בכבוד לא יכולים לגמור את החודש, אז מה נגיד על אותם נתמכי סעד וביטוח לאומי הממלאים את שכונות המצוקה שלנו בבאר שבע? זה מצב בלתי נסבל. העם הזה צריך להבין שמי שמקפח אותו זה הממשלה הנוכחית".

לדבריה, "אין צדק חברתי בלי הנגב, ואין עתיד טוב יותר למדינה שלנו בלי דרום חזק".

1 Comment

  1. עדן טרנטו
    14 במאי 2013 @ 1:34

    באר שבע זועקת פי שבע

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן