Skip to content

בואינג תציג את הדור הבא של מטוסי המנהלים

מטוס 3 BBJ יוצג לראשונה בכנס התעופה האירופי בג'נבה. המטוס החדש מבוסס על מטוס בואינג 737-900ER והוא יכול לטוס לטווח של יותר מ-9,000 ק"מ. כ-2,800 יותר ממתחריו
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

יצרנית המטוסים בואינג תציג לראשונה את הדור החדש של מטוסי המנהלים ה- 3 BBJ בכנס התעופה האירופי בג'נבה. BBJ 3 מבוסס על מטוס בואינג 737-900ER, עם עיצוב פנים מהודר במיוחד וטווח טיסה העולה על זה של מטוסי מנהלים אחרים בסדר גודל שלו. BBJ 3 יכול לטוס למרחק של יותר מ-9,000 ק"מ, כ-2,800 ק"מ (3 שעות טיסה) רחוק יותר ממתחריו.

מטוס המנהלים BBJ 3. פינת ההסבה המפוארת. צילום: בואינג
מטוס המנהלים BBJ 3. פינת ההסבה המפוארת. צילום: בואינג

 

מטוס המנהלים BBJ 3. חדר השינה. צילום: בואינג
מטוס המנהלים BBJ 3. חדר השינה. צילום: בואינג

 

מטוס המנהלים BBJ 3. פינת האכילה. צילום: בואינג
מטוס המנהלים BBJ 3. פינת האכילה. צילום: בואינג

 

"בזכות יתרון מרחק הטיסה הגדול שלו ה- BBJ 3 עקף במכירות את מתחריו פי שבע" אמר סטיב טיילור, נשיא חטיבת מטוסי המנהלים של בואינג. "לקוחותינו דורשים מטוסים עם ביצועים מעולים, שיאפשרו להם לנהל את עסקיהם ברחבי העולם".

פנים המטוס מצופה בעץ שקמה בהיר, עם פסיפס עץ בעבודת יד המשולב בכניסה. הוא כולל טרקלין גדול, חדר אוכל וסוויטה עם מיטה ענקית, חדר אמבטיה ומקלחת וכן תא מיוחד לצוות.
ה- BBJ 3 יכול להטיס 38 נוסעים ושמונה אנשי צוות, יש לו תא אחסון גדול במיוחד המסוגל להכיל עד 280 יחידות מטען.

לחץ האוויר בתא הנוסעים נמוך בהרבה ממתחריו, שכן ה- BBJ 3 יכול לטוס בלחץ תא המתאים לגובה של 6,500 רגל, לעומת 8,000 רגל המאפיינים את רוב מטוסי המנהלים. יכולת זו מאפשרת לנוסעים להגיע ליעדיהם יותר רגועים ורעננים.

נכון להיום הוזמנו שבעה מטוסי BBJ 3 – שלושה בשלבי סיום ההרכבה (מתוכם יימסר אחד ב-1 ביוני) וארבעה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן