Skip to content

חדש: Taxi To Go – אפליקציה חדשה להזמנת מונית

אחרי מהפכת "גט-טקסי" יצאה Taxi To Go – מאגר של אלפי נהגי מוניות בכל הארץ, בשיתוף ארגון המוניות הארצי ותחנות המוניות בארץ
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אפליקציה Taxi To Go, שפותחה על ידי חברת AppGate, נותנת מענה לקהל הרחב ומציעה מוניות זמינות בכל מקום ובכל שעה. זאת בזכות שיתוף פעולה עם חברת ISR המספקת את המסכים ברוב המוניות בארץ, המשתמש מזמין מונית, האפליקציה מזהה את מיקומו ושולחת את המיקום לחברת ISR שמאתר באופן מיידי מונית פנויה בקרבת המשתמש ושלוחת לאפליקציה את שם הנהג, מספר המונית שלו וזמן הגעה שהמונית תגיע למשתמש.

אלפי מוניות רשומים במאגר האפליקציה, על מנת לתת מענה מהיר בכל חלקי הארץ.

לדברי יהודה ברור מאיגוד המוניות: "מהלך זה משדרג את העבודה בתוך תחנת המוניות, מייעל את השליטה של סדרני התחנה ובסופו של דבר מעניק שירות טוב יותר ללקוחות, בלי שאיש יצטרך לשלם על הדרך עמלה עבור שימוש באפליקציה".

אור בן שמעון מחברת AppGate מציין כי באמצעות אפליקציית Taxi To Go אפשר יהיה להזמין מונית בלחיצה, לראות אותה על גבי מפה, לדרג נהגים, להיות בקשר אישי עם הנהג במהלך ההזמנה, לתכנן נסיעות עתידיות וליהנות מעוד המון פיצ'רים מדליקים בעתיד כמו תשלום מהסלולארי, הזמנות נהגים מועדפים ועוד. בפרויקט זה מעורבים ארבע חברות מהגדולות בארץ, כל אחת בתחומה, והושקעו בו מאות אלפי שקלים.

לינק לאפסטור: http://taxitogo.co.il/qrCode/download/

לפרטים נוספים בקרו באתר: http://www.taxitogo.co.il/

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן