Skip to content

אונס לאור היום, לעיני עוברים ושבים

כתב אישום נגד תושב יריחו, השוהה בישראל באורח בלתי חוקי, שאנס מכרה שלו לאחר שהשתכרה ואיבדה הכרה ליד ביתה. צוות מד"א פינה את הנאנסת לבית החולים קפלן ברחובות. בית המשפט הורה לעצור את הנאשם עד תום ההליכים נגדו
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

פרקליטות המדינה מחוז דרום הגישה היום (ראשון) לבית משפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד תושב יריחו השוהה בישראל באופן בלתי חוקי זה כשלוש שנים. על פי כתב האישום עולה כי במהלך השנים יצר הנאשם מוחמד חרב (28) קשרי ידידות עם המתלוננת, תושבת קרית מלאכי, כשהוא מציג את עצמו בפניה כאזרח ישראלי, בדואי תושב רהט.

בשבוע שעבר ביום שלישי הגיע הנאשם לביתה של המתלוננת, ביקש ממנה לרדת למטה וציין שהוא לא ראה אותה תקופה ארוכה והוא רוצה לדבר איתה. השניים, על פי כתב האישום, דיברו ביניהם ובמהלך השיחה הלך הנאשם וקנה שני בקבוקי וודקה. תוך כדי השיחה הגיעו למקום שני עובדי מחלקת הגינון של העירייה שהתכוונו לבצע עבודה, אך הנאשם איים עליהם שיעזבו את המקום.

בשלב מסוים המתלוננת השתכרה עד כדי אובדן הכרה ונשכבה על האדמה כשהיא איננה מגיבה. הנאשם הפשיט אותה מבגדיה כשהוא עצמו מסיר מעליו את מכנסיו ואנס אותה, כל זאת לאור יום, לעיני עוברים ושבים אשר צפו במתרחש בתמהון והזעיקו משטרה. צוות מד"א פינה את הנאנסת לבית החולים קפלן ברחובות כשהיא מחוסרת הכרה.

כתב האישום מייחס לנאשם עבירות של אינוס, מעשה מגונה, איום על עוברי אורח ושהייה לא כדין בישראל. בית המשפט הורה לעצור את הנאשם עד תום ההליכים נגדו.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן