Skip to content

חשד: רוכב אופנוע איבד שליטה על אופנועו ונהרג

הבוקר נמצאה גופת גבר כבן 30 מוטלת ללא רוח חיים על כביש סמוך לצומת ברקן. הערכות ראשוניות של המשטרה: ככל הנראה מדובר בתאונה עצמית
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
מקום התאונה במחלף ברקן (צילום: סוכנות תצפית)
מקום התאונה במחלף ברקן (צילום: סוכנות תצפית)

חשד לתאונה עצמית – הבוקר (רביעי) סמוך ל-06:20 נמצאה גופת גבר ישראלי כבן 20, מוטלת ללא רוח חיים סמוך למחלף ברקן על כביש מס' 5. לפרמדיקים של מד"א שהוזעקו למקום לא נותר אלא לקבוע את מותו. גופתו נמצאה ליד גדר הבטיחות בכביש. במרחק של כ-400 מטרים ממנו, בנתיב הנגדי הפונה לכיוון תל אביב, נמצא אופנוע המוטל על הכביש.

משטרת ש"י פתחה בחקירה ולאחר הגעת בוחני תאונות הדרכים התגבשה הסברה כי מדובר בתאונה עצמית שנגרמה עקב החלקה והתנגשות רוכב האופנוע במעקה הבטיחות של הכביש. זהותו טרם ידועה וגופתו נלקחה למכון הפתולוגי לרפואה משפטית באבו כביר.

בליל יום ראשון השבוע, עוכב נהג בן 30 לחקירה במשטרת תל אביב לאחר שנחשד כי נמלט משוטרים שביקשו לעוצרו לביקורת, ותוך מנוסה פגע על פי החשד בהולך רגל שחצה כביש ופצעו קשה. הפצוע פונה לבית החולים איכילוב ושם מת מפצעיו. בראשון בלילה, ב-04:30 לערך הבחינו שוטרי סיור בכלי רכב חשוד באזור נמל תל אביב, סמוך מאוד לחניון מלון הילטון. כשהשוטרים ניגשו אל הרכב לבצע ביקורת פתח הנהג בנסיעה, פרץ את מחסומי הכניסה והיציאה של חניון והמשיך בנסיעה פרועה ברחוב בן צבי בעיר כשהוא נוהג נגד כיוון התנועה. תוך כך לפי החשד, הוא פגע בהולך הרגל שחצה את הכביש. מאוחר יותר נמצא הרכב נטוש וריק מאדם בחניון הרכבת בצומת הולץ. המשטרה איתרה את בעליו והוא עוכב לחקירה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן