Skip to content

נעצר חשוד שכרת עצים; פעילי "יש דין" הותקפו

על פי החשד כרת החשוד 100 עצי זית הנטועים בקרקע השייכת לתושב פלסטיני, יידה אבנים ואיים עליו באקדח דמה. הבוקר דיווחו פעילי "יש דין" כי הותקפו בידי מתנחלים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בפעילות היחידה לפשיעה לאומנית בימ"ר ש"י, נעצר אמש (שני), גבר בן 43, תושב התנחלות בת עין, שלפי החשד ב-11 באפריל האחרון, נמצא בנחל צופית בתוך שטח השייך לפלסטינים.

בשטח האמור נכרתו מאה עצי זית, ובעקבות זאת הוזעק בעל השטח למקום והגיע לשטח. כשהחשוד הבחין בו, לא נמלט, אלא החל ליידות אבנים לעבר בעל השטח ואף איים עליו באקדח דמה עשוי פלסטיק. אמש הוא נעצר ובחקירתו במשטרת ש"י, קשר את עצמו לאירוע של ידויי האבנים ובאיום באקדח דמה. עם זאת, הוא לא הודה בכריתת העצים. לאחר חקירה שוחרר החשוד בערבות, ובכוונת המשטרה להגיש נגדו בקרוב כתב אישום.

ביום דיווחו פעילי ארגון "יש דין" כי בעת שצילמו בבוקר עצים כרותים בסמוך לכפר הפלסטיני פרעתה המצוי מערבית לשכם, הם הותקפו על ידי שלושה מתנחלים. לדבריהם, בשעה שצילמו מתוך מכוניתם את העצים הכרותים, הגיעו אליהם השלושה רכובים על שני אופנועים, ניפצו את שמשת רכבם הקדמית ונמלטו.

שמשת המכונית של פעילי "יש דין" שנופצה (צילום: יודית אבידור)

 

 

 

 

1 Comment

  1. צדוק התקוה
    25 ביוני 2013 @ 19:01

    לא הבנתי האם הוא חשוד שכרת את העצים ?האם ראו אותו כורת את העצים האם הוא צולם כשהוא כורת את העצים
    זה שהוא היה בשטח עדין לא אומר שהוא כרת אותם לדוגמא בוצע רצח נמצאה גופה באותו אזור הסתובב אדם האם הוא הרוצח לא מחייב נכון

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן