Skip to content

טופ בונוס האטרקטיבי של אייר ברלין

זכתה כתוכנית שמציעה את המספר הגדול ביותר של זכייה במושבים בטיסה. את ההשוואה בין התוכניות השונות ביצעה חברת הייעוץ האמריקנית IdeaWorks, באמצעות בדיקה של 7,560 הזמנות
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

תוכנית נקודות הנוסע המתמיד של אייר ברלין טופ בונוס (topbonus), זכתה בפעם רביעית ברציפות, כתוכנית שמציעה את המספר הגדול ביותר של זכייה במושבים בטיסה. את ההשוואה בין תוכניות הנוסע המתמיד של חברות התעופה השונות ביצעה חברת הייעוץ האמריקנית הידועה IdeaWorks, באמצעות בדיקה של 7,560 הזמנות, באתרי האינטרנט של 25 תוכניות הנוסע המתמיד במשך חודש במרץ השנה. במסגרת ההשוואה הזאת נבדקו גם תוכניות הנוסע המתמיד של חברות התעופה הגדולות והמובילות בעולם.

כ-3 מיליון לקוחות משתתפים בתוכנית הנוסע המתמיד של טופ בונוס ונהנים מההטבות הבלעדיות הניתנות על ידי שותפי התוכנית כגון בתי מלון, השכרת מכוניות, ביטוח וכתבי עת.

הודות לחברות בברית התעופה Oneworld , הפך טופ בונוס להיות יותר אטרקטיבי לנוסעים מתמידים היות ולמחזיקי כרטיס טופ בונוס ישנה גישה בעולם לטרקלינים בנמלי התעופה של החברות בברית Oneworld .

היום תוכנית טופ בונוס היא התכנית השנייה בגודלה בגרמניה השנייה ואחת מתוכניות הנוסע המתמיד בעלות הנאמנות הגדולה ביותר של הלקוחות עם יותר מ-3 מיליון חברים. עם יותר מ-120 חברות תעופה שותפות ונודעות אוספים הלקוחות נקודות טופ בונוס עבור מיילים אותן ניתן לפדות לטיסת פרס ויתרונות נוספים.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן