Skip to content

בצריכה מתמדת: נכנסים למיטה

מדור בצריכה מתמדת החליט להעביר חלק מהחופש הגדול במיטה • התוצאה: מצעים, שמיכה וכרית, כולם חדשים, נבדקו בשבועות האחרונה כדי להחליט על מה אנחנו ממליצים • ויש גם צעצועי מיטה מפתיעים למבוגרים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ההצעה: להציע את המיטה עם ג'רסי

המציעה: ורדינון

מה זה אומר? סט חדש, בעל השם ג'רסי, 100% כותנה בצפיפות גבוהה ובצבעי אדום פטל, כחול מרין, קרם וניל, ורוד טופי, כחול אקווה ולבן. חשוב לציין, כי איכות הבד אינה נמדדת על פי צפיפות חוטים כמקובל, אלא על פי משקל gsm, שבמקרה זה הוא 150-160.

מה אנחנו אומרים? הסדרה נמכרת בפריטים בודדים, כך שניתן להרכיב סט לפי שילוב הצבעים המועדף, אפשרות אהובה עלינו במיוחד. הסדין אותו ניסינו היה נעים מאוד למגע, ככל הנראה הודות לבד, שבחברה מסבירים היא הופך טרנדי בתעשיית הסדינים בעולם. חשוב לציין כי הבד סופג זיעה יחסית – כל עוד דואגים למאוורר כמובן.

המחיר: 49.90 שקלים לציפית, 329.90-449.90 שקלים לציפה, 139.90-209.90 שקלים לסדין (בהתאם לגודל, לפני מבצעים). להשיג בסניפי הרשת, בחנויות טקסטיל וב-www.vardinonhome.co.il.

הציון: [rating=4]

ההצעה: להציע את המיטה עם עומר

המציעה: דארלן

מה זה אומר? סט חדש, בעל השם עומר, 100% כותנה בצפיפות של 145 חוטים לאינץ', עם צד אחד בצבע בז' והשני בגווני כחול ג'ינס.

מה אנחנו אומרים? הייחודיות של הסט הוא בהדפס, הכולל את המילים "בוקר טוב" ו"שלום" בשפות שונות, עיצוב ההופך את הסט מתאים יותר לצעירים. הסט, הנמכר למיטת יחיד, מיטה וחצי ומיטה זוגית, התרכך היטב בכביסה הראשונה והתגלה כנעים יחסית על הגוף. בהתחשב במחיר מקבלים תמורה גבוהה מאוד לכסף.

המחיר: 189-296 שקלים. להשיג בסניפי הרשת. www.darlain.co.il

הציון: [rating=4]

ההצעה: להתכסות עם שמיכת מיקרופייבר

המציעה: אירופלקס

מה זה אומר? שמיכת קיץ המתאימה לחללים ממוזגים, העשויה 100% בד מיקרופייבר ונמכרת בצבעי טורקיז, ירוק, שמנת, סגול ותכלת.

מה אנחנו אומרים? השמיכה החדשה נעימה מאוד לשימוש; היא מעט עבה מצד אחד אך קלה מאוד מצד אחר, ומספקת את ההגנה הדרושה לגוף מפני האוויר הקר של המזגן, תוך שהיא מאפשרת לגוף לאוורר את הזיעה במהלך השינה מבלי לגרום להזעה נוספת. השמיכה מיועדת לניקוי במכונת כביסה והיא לא שינתה את צורתה גם לאחר מספר כביסות.

המחיר: 199/299 שקלים לשמיכה ליחיד או לזוג. להשיג בסניפי הרשת. www.aeroflex.co.il

הציון: [rating=4]

ההצעה: להניח את הראש על כרית סופר Cool ג'ל

המציעה: ד"ר גב

מה זה אומר? כרית עשויה ויסקו עם שכבת ג'ל לקירור העורף.

מה אנחנו אומרים? הכרית עשויה מויסקו, חומר גלם המאופיין בכך שהוא מספק תמיכה טובה לצוואר ולאחר התזוזה הוא חוזר לצורתו המקורית. במקרה זה, קיבלנו תמיכה מצויינת אך לכרית לקח זמן ארוך יחסית לחזור לצורתה המקורית, מה שגרם מדי פעם – בעיקר בלילות בהם זזנו הרבה כי התקשנו להרדם – לראש שלנו לשקוע בזוית שונה מזו שביקשנו. שכבת הג'ל מקררת במעט, אם כי השפעתה פחות מורגשת בחללים מצוננים. הכיסוי עשוי מבד ג'קארד האיכותי אך הוא אינו מורגש כאשר משתמשים בציפית.

המחיר: 299 שקלים, להשיג בד"ר גב.

הציון: [rating=3]

ההצעה: לשחק במשחקים לפני השינה

המציעה: דורקס

מה זה אומר? Love Toys, סדרה חדשה של שלושה צעצועי מין למבוגרים.

מה אנחנו אומרים? הסדרה כוללת שתי טבעות ורוקט פוקט אחד, שהייחוד שלה טמון כמובן בעובדה שהיא נמכרת בכל סניפי סופר-פארם, ולא בחנויות מין כמקובל. למרות ההפצה הרחבה, חשוב לציין, כי המוצרים נחשבים לבסיסיים ביחס למה שמקובל בתחום. אפשרות רטט אחת ברוקט פוקט, למשל, היא דוגמא לאפיון הבסיסי. עם זאת, המוצרים הצליחו לעשות את העבודה – נהננו לא רק מההשפעה שלהם על המין אלא גם המחירים הנוחים לכיס.

המחיר: 50-150 שקל, להשיג בסופר פארם.

הציון: [rating=4]

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן