Skip to content

ביזנס אנד פלז'ר – מדעניות ומאסטרו

איזה פרס חילקה לוריאל ומה עשה שם שר המדע והחלל, היכן חגגו פלסטיקאים וחובבי מכוניות, למה כולן לבשו שחור, לכבוד מי השאירו מסעדה פתוחה בחצות
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

למען המדע

נאווה רביד, יעקב פרי, גד פרופר, מושיק תאומים (צילום: לם-וליץ סטודיו)
נאווה רביד, יעקב פרי, גד פרופר, מושיק תאומים (צילום: לם-וליץ סטודיו)

האירוע המרגש של השבוע היה טקס חלוקת "פרס אונסק"ו – לוריאל למען נשים במדע", במסגרתו מוענקת מלגה על סך 50 אלף שקל למדעניות. הפרס, המיועד לתמיכה במחקר מדעי, גם מעניק לזוכות מועמדות אוטומטית לפרס אונסק"ו – לוריאל הבינלאומי. כלות הפרס לשנת 2013 הן: אדית נאור, מדענית לביולוגיה וגנטיקה מאוניברסיטת תל-אביב; נטלי זיתוני, מדענית לביולוגיה מבנית מאוניברסיטת בן-גוריון. שר המדע הטכנולוגיה והחלל, יעקב פרי, בירך את שגריר צרפת בישראל, כריסטוף ביגו, שסיים את כהונתו: "אחרי 7 שנים של כהונה טובה בישראל, אני מקווה שתהיה שגריר טוב עבורנו באירופה, כי אנחנו צריכים את זה, במיוחד עכשיו". פרי גם אמר, כי כניסת נשים נוספות למדע ומחקר היא אינטרס ישראלי בפרט וגלובלי בכלל. פרופ' רות ארנון, כלת פרס ישראל ונשיאת האקדמיה למדעים, שהיא גם יו"ר חבר השופטים של פרויקט אונסק"ו – לוריאל למען נשים במדע, סיפרה שההישגים של הרבה מדעניות בשלב הפוסט דוקטורט גבוהים משל הגברים, אבל רק 15% בסגל הבכיר הן נשים. "מעניין לגלות שכל המדעניות שנסעו לפוסט דוקטורט בחו"ל הביעו רצון עז לחזור ולהשתלב בסגל האקדמי בישראל, למרות שלמדו באוניברסיטאות הכי מדהימות בעולם", היא אמרה. בטקס שנערך בהילטון תל אביב, השתתפו בין היתר: מודי כידון ומושיק תאומים, מבעלי גיתם; ד"ר יעל אלמוג, מבעלי בנק איגוד וגיתם; ורד סוויד, מנכ"לית הרשות למעמד האישה; נאוה רביד, מנכ"לית לוריאל ישראל; גד פרופר, יו"ר מועצת המנהלים.

יפות על הגג

ימית רבינוביץ', ג'ודי ניר מוזס
ימית רבינוביץ', ג'ודי ניר מוזס שלום

על גג מלון "בראון" בתל אביב, חשפה השבוע חברת לוריאל את 10 הנשים המבטיחות בתחום האופנה, שהן אייקון אופנה. צוות שופטים בראשות לי קוטון, מנהל הרכש של "לוריאל"; המאפר ומעצב השיער מיקי בוגנים; הדוגמנית שירז טל; מאיר כהן, מנהל סוכנות לוק; הסטייליסט סיימון אמסלם ועוד, בחרו את עשרת האייקוניות בהן: גילת בנט, אשת השר, נפתלי בנט; גלית גוטמן, מרינה מקסימיליאן בלומין (קרני), מאיה זאנה, שי לי שינדלר. בחוגגות: ג'ודי ניר מוזס שלום, יונית רבינוביץ', סמדר נמרודי, קרין בן גלים, פאולינה אלברשטיין; ליאון אביגד; ציפי לנדאו ועוד.

יופי על גלגלים

אורית קאופמן, אילן כרבאסי, שרית כהן, יעקב דביר
אורית קאופמן, אילן כרבאסי, שרית כהן, יעקב דביר

באירוע "ריגושים 2013" שנערך בביתן 10, בגני התערוכה בתל אביב, נחשפה מכונית המזארטי החדשה. באותה הזדמנות, חשפה חברת אלפאמדיקס את הקונספט האסתטי המשולב: Clearlift & Stylage, המשלב טיפולים במכשור אסתטי מבוסס לייזר להזרקות. אילן כרבאסי ואורית קאופמן, הבעלים של חברת "אלפאמדיקס" (המתמחה ביבוא ושיווק מוצרים בתחום האסתטיקה הרפואית), וחברת "נובה מדיקל" אירחו במתחם עשרות פלסטיקאים ורופאי עור שהתענינו במכוניות החדשות, דגמו טיפולי לייזר, ולמדו על חומרי מילוי לקמטים.

כוכבים על ארבע

דנה רון, למעלה: גילי מוסינזון, למטה: חן יאני, משמאל: גיא גיאור
דנה רון, למעלה: גילי מוסינזון, למטה: חן יאני, משמאל: גיא גיאור

בתצוגת אופנה, שנערכה בכלביה העירונית בתל-אביב, צעדו השבוע סלבס לצד דוגמנים על ארבע, שלבשו את הטרנדים הלוהטים של אופנת הכלבים. במתנדבים: ירון ברלד, ששקל לאמץ גור קטן, והבטיח למתנדבי הכלביה שאיך שיתגבר על פחד מכלבים יחזור לאמץ; אביבית בר זוהר, שהתאהבה וחזרה הביתה עם חבר חדש על ארבע; אורי גוטליב; אורנה בנאי; אור גרוסמן; גילי מוסינזון; מיכל אנסקי; חן יאני; ענת הראל; דנה וכסלר; גיא גיאור; דנה רון; השר לשעבר יוסי שריד. שירלי בוגנים, סיפרה שלכלב שלה יש דרכון כי היא מקפידה לקחת אותו לנסיעות שלה לחו"ל.

ארוחה עם מאסטרו

אורי דרומי, זובין מהטה, אבי שושני
אורי דרומי, זובין מהטה, אבי שושני

רק שמע מאסטרו זובין מהטה על פתיחתה מחדש של מסעדת "טורו", במועדון העיתונות הבינלאומי בירושלים, והחליט לסעוד במקום. מהטה נזכר בימים בהם הייתה שם המסעדה של השף מואיז פאר, בה נהג לסעוד עם טדי קולק, אייזק שטרן וגדולי עולם. השבוע, כשסיים לנצח על קונצרט  ״פלסטף״ בירושלים, קפץ למקום וסעד עם השף בני אשכנזי, שהשאיר את המטבח פתוח עד אחרי חצות, ועם אורי דרומי מנהל מועדון העיתונות ואבי שושני מנכ"ל התזמורת.

אהבה בקניון

במרכז: אלין לוי, יחד עם בני הזוג חגית ואלי להב
במרכז: אלין לוי, יחד עם בני הזוג חגית ואלי להב

אלפי בני אדם נהרו בט"ו באב לגרנד קניון בבאר שבע ונהנו משלל פעילויות לכל המשפחה, שנערכו מהבוקר ועד חצות. באחת הפינות בקניון הוקם פאב אירי שהגיש חינם בירות מהחבית וחמוצים. אבי לוי, מנכ"ל קבוצת מליסרון ואבי שטרית, מנכ"ל הקניון, התייצבו במתחם ולצלילי המוסיקה רקדו עם אלין לוי, בוגרת האח הגדול והפרזנטורית של הקניון ועם סמדי בומבה, בוגרת "מאסטר שף", שמפעילה עמדה בחנות "לגעת באוכל". חגית ואלי להב, מבעלי הקניון פזזו עם המלצריות המזמרות ועם האורחים הנלהבים. במתחם אחר הוקם מועדון "מולן רוז'", שהגיש לאורחים מגשים של גבינות וסלטים ללא תשלום, שהכין השף של קפה קקאו שעומד להיפתח במקום.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן