Skip to content

כשאנחנו מתאהבים בחואן לואיס גרה

לואיס חואן גרה, מהיוצרים הגדולים של המוזיקה הלטינית, שחתום על הלהיט "כשאני מתאהב", מגיע באוקטובר להופעה בישראל. גם פבלו רוזנברג יהיה שם
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

חואן לואיס גרה נחשב לאחד מגדולי הזמרים המובילים והמשפיעים של המוזיקה הלטינית בכל הזמנים. מדובר במוזיקאי יוצר ומבצע בעל סגנון מוזיקה ייחודי המשלב פופ, רוק, בצ'טה, מרנגה וסלסה, שילוב ההופך את המוזיקה שלו לנאהבת לא רק על ידי מעריצי הז'אנר הלטיני,  אלא על ידי חובבי מוזיקה ברחבי העולם. חואן מגיע להופעה אחת בישראל שתתקיים ב-16 באוקטובר בהיכל נוקיה תל-אביב.

פופ, רוק, בצ'טה, מרנגה, סלסה - ו-20 מיליון אלבומים. לואיס גרה. צילום: Emi Latin Music

לואיס גרה, יליד הרפובליקה הדומיניקאנית, החל את לימודיו בתחום הפילוסופיה והספרות עד לרגע בו החליט ללכת אחרי אהבתו האמיתית, המוזיקה – ומאז הכל היסטוריה. הוא מכר למעלה מ-20 מיליון עותקים מאלבומיו ברחבי העולם, זכה בפרסים רבים בינלאומיים כולל פרס   Billboard היוקרתי, שיתף פעולה עם אמנים גדולים בביצועים שזכו להצלחה אדירה, ביניהם –  סטינג, אנריקה איגלסיאס, מאנה, דייגו טורס, חואנס, נלי פורטדו, האבנים המתגלגלות ועוד.

לנו בארץ הוא מוכר במיוחד מהשיר Cuando Me Enamoro – "כשאני מתאהב", דואט שביצעו במקור חואן לואיס ואנריקה איגלסיאס, להיט רומנטי שעמד תקופה ממושכת בראש המצעדים ברחבי העולם,  וזכה בארץ לגרסה עברית של פבלו רוזנברג  שהפכה להצלחה גדולה.

מלבד עיסוקו במוזיקה פועל חואן לואיס גרה כשגריר של רצון טוב בפעילויות הומניטריות מטעם ארגון  אונסקו למען ילדים במצוקה ובעלי צרכים מיוחדים.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן