Skip to content

ביזנס אנד פלז'ר: צובעים ונהנים

מה עשה דני לוזון בשעת בוקר מוקדמת בנמל תל אביב, מי הביא לרותם סלע נעליים במתנה, למה עלמה זק הסתובבה יחפה בבית התפוצות, ואת מי צירף אבי פרידמן לקונגרס השפים המכובד של חברת יונייטד
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מציירים את העתיד

את הפרויקט הגדול שלו בישראל סיים מקס לוי פרידר בבית התפוצות עם הפרויקט המיוחד, "כחול לבן וצבעים", במהלכו הוזמנו משפחות ויחידים לבוא ולצייר על גבי בד קנבס את העתיד, כפי שהם היו רוצים שיראה. פריד, אמן ציור קהילתי מניו יורק, הסתובב במשך מספר שבועות ברחבי הארץ, ויצר כאן ציורי ענק ביחד עם ישראלים רבים, בעיקר ילדים ובני נוער, סטודנטים וחיילים. הוא בן 23, בוגר ביה"ס לעיצוב ברוד איילנד, ומוביל תנועה מהפכנית ומהלך חדשני סובב עולם, המשלב אמנות ועבודה קהילתית. לישראל הגיע בסיום פרויקט זהה, שערך בקרב קהילות בארה"ב, ניו זילנד וקוסטה ריקה. בכל המקומות אליהם הוא מגיע, פרידר יוצר, ביחד עם קבוצות משכבות אוכלוסייה שונות, ציורי ענק, המעבירים מסר חיובי לעתיד טוב יותר. לסיום הפרויקט בבית התפוצות, שהיה בחסות טמבור, אירח מנכ"ל טמבור, מיכאל דיין, מבחר סלבריטאים, שהוזמנו לצייר, ביחד עם פרידר, בהם: עלמה זק, שבלהט היצירה חלצה נעליים; מאיה בוסקילה, שדאגה לנקות את חברתה אסי לוי, שהתלכלכה מהצבעים; עופר שכטר, האחיינים שלו ועוד.

מקס לוי פרידר, אסי לוי, מיכאל דיין
מקס לוי פרידר, אסי לוי, מיכאל דיין

דור שלישי לקסטרו

אתי וגבי רוטר,  מנכ"לים משותפים ב"קסטרו", עומדים לצרף למשפחה נכד נוסף, שייוולד לבנם אריאל ולאשתו רותם סלע. כדי שלדור העתיד יהיה מה ללבוש, השיקו שלשום את קולקציית קסטרו ילדים. הקולקציה הושקה בתוך חנות קסטרו החדשה שנפתחה במתחם יריד המזרח בנמל תל אביב. הפרזנטורים, לירז דרור ויונתן ווגמן, הגיעו לגזור את הסרט.

יונתן ווגמן, אתי וגבי רוטר, לירז דרור
יונתן ווגמן, אתי וגבי רוטר, לירז דרור

קופאים לרגע

בשעת בוקר מוקדמת נצפו יון תומרקין ועדי הימלבלוי מאחורי הקופות של סניף סופר-פארם החדש בנמל תל אביב. נו טוב, אל תצפו להשלמת הכנסה, השניים הוזמנו על-ידי דני לוזון, המשנה למנכ"ל סופר-פארם, כדי  למכור מארזי כרטיסי ברכה של עמותת "חיים", המטפלת בילדים חולי סרטן. הכרטיסים יימכרו בסניפי הרשת במהלך החודש הקרוב תמורת 10 שקלים הכרטיס, והעמותה מקווה לגייס כך כמיליון שקלים. השלושה כתבו ברכות שנה טובה ואיחולי בריאות לילדים, ולא שכחו לאחל לעצמם ולקרוביהם שנה של הגשמת חלומות והתחלות חדשות. הימלבלוי ציינה שחתונה לא באג'נדה שלה לשנה החדשה, ותומרקין סיפר שהוא מתרגש מעליית העונה השלישית של הסדרה "הבורר", בה הוא משחק לראשונה בתפקיד דרמטי.

יון תומרקין, עדי הימלבלוי
יון תומרקין, עדי הימלבלוי

שפים בשחקים

אבי פרידמן, מנכ"ל חברת יונייטד איירליינס ישראל, ערך השבוע ארוחת צהריים במסעדת "מסה", לרגל הצטרפותו של השף אביב משה לקונגרס השפים של החברה. אביב מצטרף לשפים המובילים מאיר אדוני ומיקה שרון, חברי נבחרת השפים הישראלית, החברים בקונגרס השפים של החברה. השלושה יהיו אחראים על התפריטים בטיסות של יונייטד בקו לישראל וממנה בשנת 2014. כל השלושה משתייכים עתה לקונגרס המכובד בו חברים שפים ידוענים כמו: ג'יימס קונורה, השף עטור הפרסים מניו יורק; מייקל קורדואה, שף מסעדת "אמזון גריל" שביוסטון; טים קיטינג, שף מסעדת "דה-ויל" שבמלון "ארבע העונות" ביוסטון; פול מינילו, מ"בריסלי" שבקליבלנד; והשף המפורסם רוי ימגוצ'י, מרשת מסעדות "רוי" בהוואי. כשאבי פרידמן הזמין את משה אביב לדבר, אמר אביב שהוא לא בן אדם של מילים ורץ למטבח לבשל את ארוחת הצהריים.

אבי פרידמן, מאיר אדוני, אביב משה, מיקה שרון
אבי פרידמן, מאיר אדוני, אביב משה, מיקה שרון

פלייבוי ישראל

דניאל פומרנץ, מנכ"ל פלייבוי ישראל, השיק במסעדת BAR 9, במתחם התחנה בתל-אביב, את האתר החדש שלו. המוזמנים שציפו לראות שפנפנות בלבוש מינימליסטי, הסתפקו בשפנפנות כחול לבן בלבוש שמרני יחסית. לפחות מצאו נחמה במגזינים שפוזרו במקום, בהם מככבים כוכבות כחול לבן ובנערות השער והאמצע של פלייבוי בדימוס, מרין טרמץ, רייצ'ל פרי דיקסון וג'סיקה כץ.

דניאל פומרנץ והשפנפנות
דניאל פומרנץ והשפנפנות

רותם סלע והנעל שעל העוגה

בסינמה סיטי גלילות נערכה פרמיירה לסדרה החדשה "אבודים באסיה", שתשודר ב-YES. השחקנית והדוגמנית, רותם סלע, הפרזנטורית של רשת נעלי "סקופ", הספיקה לצלם בשבוע שעבר את קמפיין סתיו חורף 2013-14 של הרשת. על השטיח האדום היא השיקה לא רק הריון שני, אלא גם זוג נעליים מהקולקציה החדשה, שפרדי אינסאז, מבעלי הרשת, דאג לשלוח לה שעות אחרי שנחת מנסיעת עסקים בסין. אינסאז גם פינק את רותם בעוגת מרציפן, עליה התנוססה נעל, ועדכן אותה שבקרוב תתקיים תערוכת נעליים באיטליה והוא מעוניין שהיא תצטרף לנסיעה יחד עם מעצבות המותג על מנת לבחור דגמים לקיץ הבא.

רוני אינסאז, רותם סלע
רוני אינסאז, רותם סלע

ספרייה בתחנה

במסגרת פרויקט Public Library, נחנכה השבוע בפתח תקווה הספרייה הראשונה בתחנת אוטובוס, שנועדה להנעים את הזמן לנוסעים הממתינים. בין החונכים השחקנית קרן מור, בלבוש שהיה מתאים לפתיחה בבני ברק; האדריכלית, שרון איילון; מנהל הפרויקטים בעירייה ומי שיזם את רעיון הספרייה בעירו, צבי הרפז; ראש עירית פתח תקווה, עו"ד אורי אהד, שהביא עמו את הספר "אם ועיר", המספר את תולדותיה של אם המושבות.

צבי הרפז, שרון אילון, קרן מור, אורי אהד
צבי הרפז, שרון אילון, קרן מור, אורי אהד

ביוטכנולוגיה בנגב

באחד הימים החמים, ירדה לנגב צמרת משרד המדע, הטכנולוגיה והחלל, בהרכב כמעט מלא, לפגישה עם הנהלת ביו-נגב – מרכז החדשנות הלאומי לתעשיית הביוטכנולוגיה ומדעי החיים בישראל. הקבוצה שהתארחה במכון לחקר החי, שבקיבוץ להב (ואחד מסיפורי ההצלחה הבולטים של מאגד ביו-נגב), ניצלה את שהותה באזור ויצאה לסיור בשטח המכון, לא לפני שכל האורחים עלו על בגדי מעבדה אופנתיים בצבעי סגול זועק. מנכ"לית ביו-נגב, ד"ר ענבר פרימן, וד"ר שי ירקוני, חבר דירקטוריון ומייסד ביו-נגב, סיפרו לאורחים על "אשכול" התעשייה, המשמש כ'שער' ו'כמסגרת על' לפיתוח תעשיית הביוטכנולוגיה ומדעי החיים בישראל, והדגישו את שיתוף הפעולה ההדוק בין עיריית באר שבע, הרשות לפיתוח הנגב ואוניברסיטת בן גוריון בנגב, שהביא להקמת המיזם כולו. במשתתפים: פרופ' אהוד גזית; מנכ"לית המשרד, עו"ד בינה בר-און; סימה כחלון, מנכ"לית החברה העירונית לפיתוח עסקי באר שבע; ד"ר אודי וילנץ, המנהל המדעי של המכון; ד"ר עמי בן יהודה, מרכז תחום רפואה וביו-רפואה במשרד המדע; ד"ר טארק אבו חאמד, ראש תחום מחקרים הנדסה ומדע יישומי; ד"ר יוסי קאליפא, ראש תחום מחקרים מדעי החיים; ד"ר אלה שטראוס, ראש תחום אנרגיה, כימיה, חומרים וננו-טכנולוגיה; ד"ר ויקטור וייס, סגן המדען הראשי במשרד המדע; ומר עופר דורון, מנהל המכון לחקר החי. בסיום הביקור סוכם על מפגש נוסף, שייערך בהמשך החודש בראשות שר המדע, הטכנולוגיה והחלל, יעקב פרי.

בכירי משרד המדע בביקורם בביו-נגב
בכירי משרד המדע בביקורם בביו-נגב

יומולדת למלי לוי

הסטנדאפיסט, נאור ציון, שבימים אלו מצלם את הסדרה הקומית החדשה שלו "המאמיות", בחר לחגוג למלי לוי את יום הצילומים האחרון שלה לסדרה בסניף סופר-פארם. אל יום הצילומים הזה הצטרפו גם: אניה בוקשטיין, נטע גרטי ורותם זיסמן, ששיחקה בתפקיד אורח בתכניתו של נאור ציון "החברים של נאור".

מלי לוי, נאור ציון
מלי לוי, נאור ציון

עובר ושב

  • יובל פרידן, 52, מונה לסמנכ"ל שיווק ואסטרטגיה בתדיראן גרופ. בתפקידו יפעל להעמיק את המודעות למגוון המותגים החזקים שהקבוצה מציעה ללקוחותיה וישים דגש על מוצרי היוקרה של החברה (VIKING, KitchenAid, (De Dietrich, כמו גם המשך הובלת השוק בתחום המיזוג לבית ולשוק המוסדי. ב-15 שנה האחרונות שימש פרידן כמנהל מכירות וסמנכ"ל השיווק של מוטורולה מובייל.
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן