Skip to content

רה"מ בתגובה לירי בצפון: ישראל תפגע בכל מי שינסה לפגוע בה

על האירועים בסוריה: "צריך להבין שסוריה היא מגרש הניסויים של איראן. איראן עוקבת היטב כיצד העולם מגיב לפעולות הנפשעות של סוריה ושל חיזבאללה, הזרוע הקדמית שלה. האירועים האחרונים רק מוכיחים פעם נוספת שאסור שְלָמשטרים המסוכנים ביותר בעולם, יהיה הנשק המסוכן ביותר בעולם"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

רה"מ בנימין נתניהו מזהיר – בהתייחסות לאירועים בצפון ולאירועים בסוריה – כי ישראל תפגע בכל מי שינסה לפגוע בה. עוד אומר ראש הממשלה כי סוריה היא שדה הניסויים של איראן וכי איראן עוקבת מקרוב אחרי תגובות העולם למעשיה הנפשעים של סוריה.

"לפני זמן קצר נורו רקטות משטחה של לבנון לגליל המערבי. אנחנו פועלים בכל החזיתות – בצפון ובדרום, כדי להגן על אזרחי ישראל מפני ההתקפות הללו", אמר ראש הממשלה.

"אנחנו מפעילים אמצעים מגוונים, גם של הגנה וגם של סיכול, ואנחנו פועלים באחריות. המדיניות שלנו ברורה: גם להגן וגם לסכל. יידע כל מי שפוגע בנו, יידע כל מי שמנסה לפגוע בנו –  שאנחנו נפגע בו".

"גם הגנה וגם סיכול". ראש הממשלה בנימין נתניהו (צילום: עמוס בן גרשום)
"גם הגנה וגם סיכול". ראש הממשלה בנימין נתניהו (צילום: עמוס בן גרשום)

על האירועים בסוריה אמר ראש הממשלה: "הדיווחים על שימוש אפשרי בנשק כימי בסוריה, מעוררים אפשרות של ביצוע פשע חמור ביותר של המשטר הסורי באזרחיו. המעשה הזה התווסף לפשעים החמורים שהמשטר הסורי מבצע, בסיוע איראן וחיזבאללה, באזרחי סוריה.

"זה אבסורד שחוקרי האו"ם, שנמצאים עכשיו בדמשק, כדי לחקור אפשרות של שימוש בנשק כימי, מנועים על ידי המשטר הסורי מלהגיע לאזורים המוכים", אמר ראש הממשלה. "צריך להבין שסוריה היא מגרש הניסויים של איראן. איראן עוקבת היטב כיצד העולם מגיב לפעולות הנפשעות של סוריה ושל חיזבאללה, הזרוע הקדמית שלה. האירועים האחרונים רק מוכיחים פעם נוספת שאסור שְלָמשטרים המסוכנים ביותר בעולם, יהיה הנשק המסוכן  ביותר בעולם".

[related-posts]

1 Comment

  1. צדוק התקוה
    22 באוגוסט 2013 @ 19:08

    רה"מ בתגובה לירי בצפון: ישראל תפגע בכל מי שינסה לפגוע בה לא ביבי לא אסור לנו להגיב ברגע שנגיב מיד מקהלת השמאל תפצח במנגינה המוכרת ישראל רוצה להרוס את תהליך " השלום" ישראל רוצה לדרדר את האזור למלחמה
    לנו אסור להגיב אנחנו צרכים לכנס למקלטים ולחכות עד שלפריץ תעבור הקריזה העולם יגנה אותנו [סוריה ]

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן