Skip to content

המצאה ישראלית – כרית לטאבלט ולאיי-פד

עובדים הרבה עם הטאבלט או האיי-פד? חברה ישראלית המתמחה בייצור פופים ומוצרי פנאי המציאה רעיון מהפכני שישחרר את הידיים - כרית קטנה עם כיס מותאם במיוחד למכשיר האלקטרוני
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

חברת "chill", מובילה בייצור ושיווק פופים ומוצרי פנאי, משיקה מתנה מדליקה לראש השנה – כרית פונקציונאלית בעיצוב מיוחד המשמשת כמעמד לאיי-פד ולטאבלט.

לכרית מבנה משולש עם כיס מותאם מיוחד, ובתוכו ניתן להניח את הטבלט ולהשעין אותו בזווית נוחה לשימוש – כאשר הידיים נותרות פנויות.

צ'יל - כרית לכל טאבלט (צילום: אסף וייסמל)
צ'יל - כרית לכל טאבלט (צילום: אסף וייסמל)

המבנה המיוחד של הכרית הופך אותה גם לאידיאלית לשינה ומנוחה במהלך טיסה או נסיעה במכונית: כשמסיימים לקרוא או לצפות בסרט, מניחים את הכרית מתחת לראש ומתפנקים. הכרית, המתאימה את עצמה לשקעים שבצוואר, עטופה בבד כותנה (95%) ולייקרה (5%) איכותיים, והיא ממולאת בכדורי קלקר זעירים המקנים לה רכות, גמישות ונוחות.

הכרית קלת משקל, ניתנת לכביסה ומוצעת ב-12 צבעים צעירים ואופנתיים. אריזתה מעוצבת מחומרים ממוחזרים המתחשבים בסביבה ומאוד מתאימה כמתנה מקורית ושימושית לבעלי איי-פד או טאבלט.

גודל ומידות: 22X33X33 ס"מ, צבעים: שחור, שמנת, תכלת, ירוק-תפוח, ירוק-אבוקדו, אפור כהה, כתום, סגול-חציל, סגול-לילך, ורוד-פוקסיה, ג'ינס ובורדו.

מחיר: 59 שקל, להשיג: באתר החברה www.chill-shop.co.il, ובאולם התצוגה במושב ישרש.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן